کد خبر 574142
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

فدراسیون فوتبال عراق کمیته‌ای را به تهران اعزام می‌کند تا ورزشگاه جدید برای میزبانی خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی را انتخاب کند.

به گزارش مشرق، عراق پس از کشمکش‌های زیادی که با عربستان بر سر میزبانی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه داشت، موفق شد در نهایت ایران را میزبان خود کند ولی AFC تنها با برگزاری دیدار عربستان با عراق در تهران خودداری کرد ولی عراقی‌ها کماکان بر برگزاری این دیدار در تهران پافشاری می‌کنند.

فدراسیون عراق پیش از این نیز اعلام کرد اگر عربستان حاضر نیست به ایران بیاید در نتیجه آنها نیز حاضر نیستند به عربستان بیایند. در صورتیکه تهران میزبان آنها نباشد، بازی خانگی آنها نیز باید به کشور ثالث منتقل شود.

در جدیدترین خبر فدراسیون فوتبال عراق روز گذشته در طی جلسه‌ای با حضور هیئت رئیسه کمیته‌ای را برای انتخاب ورزشگاه جدید برای میزبانی تیم‌ملی عراق در تهران مامور کرد.

کامل زغیر دبیرکل فدراسیون عراق در مصاحبه با شبکه الکوره العراقیه اظهار داشت: فدراسیون روز گذشته جلسه‌ای را تشکیل داد و در آن برنامه‌های این ماه بررسی شد.

وی افزود: کمیته‌ای جدید با ریاست محمد جواد الصائغ و اعضا این کمیته عبارتند از: فالح موسی رئیس کمیته بازی‌های ملی، رحیم حمید مربی و عباس عبدالحسین داور سابق هستند. وظیفه این کمیته رفتن به ایران و تعامل با طرف ایرانی است تا آمادگی‌های لازم برای انتخاب ورزشگاه جدید را انجام دهد.

بازی‌های عراق در دور قبل در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شد ولی عراقی‌ها از امکانات این ورزشگاه رضایت نداشتند و به دنبال ورزشگاهی جایگزین هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس