کد خبر 573962
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

نیروهای انقلاب باید در کنار تقبیح و محکوم نمودن اقدامات ضد دینی و ضدانقلابی و جلوگیری از قبح زدایی پیرامون فرقه ضاله بهائیت، پشت صحنه این نمایش را نیز برای افکارعمومی تحلیل و تبیین نمایند

به گزارش مشرق، دکتر رضا سراج کارشناس مسایل سیاسی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

انتشار تصاویر دیدار فائزه هاشمی با بهائیان، موجی از انتقاد را متوجه جهت گیری ضد دینی و ضدانقلابی برخی از اعضای خاندان آقای هاشمی کرد. اما در این میان واکاوی علل انتشار این تصاویر، کمتر مورد بررسی قرار گرفت.

اهداف مشترک طرفین برای انتشار تصاویر :
 قبح زدایی از این فرقه ضاله صهیونیستی
 فضاسازی تبلیغی برای طرح این فرقه ضاله
 برجسته سازی موضوع حقوق بشر در ایران
 بسترسازی برای اعمال فشار غربی ها به نظام
 کم رنگ نمودن مرزبندی های خودی و غیر خودی

سناریوی اصلی چیست ؟
به نظر می رسد انتشار این تصاویر، بیش از همه مرتبط با دستور کار آمریکا و اسرائیل  برای تصویب بسته جدید تحریم ها علیه ایران است. ایالات متحده و رژیم صهیونیستی سعی دارند معادله " تحریم_هسته ای " را به موضوع موشکی های بالستیک، حمایت ایران از مقاومت و نقض حقوق بشر در ایران تعمیم داده و 3 معادله جدید تحریمی علیه ایران ایجاد نمایند. در این راستا موضوع حقوق بشر، به بهانه و پیشران موثری نیاز داشت. ضمن آنکه شکل گیری این معادلات به ویژه در موضوع حقوق بشر، مانع از ارتباط اروپایی ها با ایران در پسا برجام نیز می گردد.  

نتیجه :
با این تفاسیر نیروهای انقلاب باید در کنار تقبیح و محکوم نمودن اقدامات ضد دینی و ضدانقلابی و جلوگیری از قبح زدایی پیرامون این فرقه ضاله، پشت صحنه این نمایش را نیز برای افکارعمومی تحلیل و تبیین نمایند تا از یک سو چهره نانجیبان خائن به منافع ملی بیش از پیش آشکار شود و از سوی دیگر نقش ستون پنجمی این فرقه ضاله برای دشمنان روشن گردد. البته در این میان باید مراقبت نمود که مطالبات اصلی جامعه شامل : رفع تبعیض، حل مشکلات معیشتی، وعده های برجامی، خروج از رکود و رونق تولید ملی، به محاق برده نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • من ترانه 14 سال دارم ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    احسنت آقای سراج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس