فائزه هاشمی دیدار با بهائیان را یک دیدار عادی با یک دوست خواند و مدعی شد نگاهش به موضوع بهائیان،‌ نگاه حقوق بشری است.

فائزه هاشمی: از دیدار با بهائی‌ها پشیمان نیستم/ ما در ایران به اینها ظلم می‌کنیم!
به گزارش مشرق، فائزه هاشمی در گفتگو با یورونیوز در خصوص دیدار با اعضای فرقه ضاله بهائیت گفته که هیچ کار خلافی نکرده، پشیمان نیست و کسانی که به این دلیل به او حمله می‌کنند دغدغه دین ندارند.

یورنیوز نوشت: فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس، مدیرمسئول روزنامه توقیف شده زن و دختر اکبر هاشمی رفسنجانی می‌گوید که هرچند تصور چنین حملاتی را نداشت اما نگران این موج‌ها نیست و این موج‌ها در نهایت به ضرر موج سازان تمام می‌شود.

هاشمی دوم مهرماه سال ۹۱ بازداشت و برای سپری کردن محکومیت خود راهی زندان اوین شده بود. او به شش ماه زندان و پنج سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، مطبوعاتی و اجتماعی محکوم شده بود و بعد از سپری کردن دوران محکومیت خود از زندان ازاد شد.

تحت‌فشارهای شدیدتر بوده‌ایم

فائزه هاشمی به آشنایی‌اش با فریبا کمال‌آبادی در زندان اوین اشاره می‌کند و می‌گوید: من دیدن خانم کمال‌آبادی رفتم به دلیل اینکه هم‌بندی من بود و شش ماه با هم زندگی کردیم و بعد از هشت سال برای پنج روز مرخصی آمده و این دیدار خیلی چیز عادی و معمولی و مسئله پیش‌پاافتاده‌ای است. حیوان که نیستیم در زندگی در دوران‌های مختلف یک چیزهایی وجود دارد که یک سری وظایف اخلاقی و انسانی را بر دوش آدم می‌گذارد و یکسری ارتباطاتی را برقرار می‌کند.

او می‌افزاید: من با اینها آشنایی که نداشتم و قبل از زندان با جامعه بهایی هیچ ارتباطی نداشتم. جمهوری اسلامی درواقع با زندانی کردن من، سبب این آشنایی و ارتباطات و سبب باز شدن دریچه دیگری در زندگی من شد. بارها گفته‌ام من این زندان را خیلی دوست داشتم و بسیار تجربه گران‌بهایی برای من بود. خیلی چیزها آنجا یاد گرفتم، خیلی چیزها را متوجه شدم و این هم یکی از ارتباطاتی بود که آنجا ایجاد شده بود و خود اینها سبب ایجاد این ارتباطات شدند.

فائزه هاشمی درباره فشارها و حملاتی که به دلیل این دیدار و انتشار عکس او متوجه او و پدرش شده می‌گوید: آدم دیدن دوست اش می‌رود و موضوع این بود و غیرازاین هم نبود. آقای هاشمی و کلاً ما هم اولین بار نیست تحت فشار قرار می‌گیریم سال‌های قبل را نگاه کنید فشارهای شدیدتر از این هم بوده حالا نمی‌دانم چه نتیجه‌ای می‌گیرند ولی چیز جدیدی نیست. به نظر من یک عکس‌العمل غیرمنطقی است و خودشان موضوع را بزرگ کرده‌اند یعنی اگر موضوع توسط اینها این‌قدر مطرح نمی‌شد و نسبت به آن این‌طور عکس‌العمل نشان نمی‌دادند هیچ‌کسی هم نمی‌فهمید که چنین اتفاقی افتاده. همه بی‌اعتنا و معمولی از کنارش رد می‌شدند. عکس‌العمل‌های غیرمنطقی اینها است که موضوع را دامن می زند و موضوع کش پیدا می‌کند.

او سپس به برهم زدن برنامه سخنرانی‌اش در شهر مشهد در سال گذشته اشاره می‌کند و می‌گوید: بسیجی‌ها ریختند به هم زدند و سخنرانی انجام نشد. یاسر [هاشمی] گفته بود اگر فائزه سخنرانی می‌کرد خیلی معمولی صحبت اش را می‌کرد و تمام می‌شد می‌رفت اما با کاری که بسیجی‌ها کردند تمام ایران فهمیدند که فائزه سخنرانی داشته و تبلیغاتی که اینها کردند بی‌نهایت بود. اگر سخنرانی انجام می‌شد یک‌هزارم این هم تبلیغ ایجاد نمی‌کرد. این مسئله هم همین‌طور است یعنی این دیدار اگر عکس‌العمل نشان نمی‌دادند این گونه تبلیغ نمی‌شد. این همه هم که این کارها را می‌کنند درس نمی‌گیرند که در نهایت به ضرر خودشان می‌شود.

کارکرد سیاسی دارند نه دغدغه دین و مذهب

خانم هاشمی در پاسخ به این سؤال که انتشار عکس شما علاوه بر فشار و حمله به شما موجی از توهین و اتهام زنی به بهائیان را هم به دنبال داشته و در این مورد چه فکر می‌کنید؟ می‌گوید: آب که از سر گذشت چه یک وجب چه ده وجب. فکر نمی‌کنم فرقی برای آنها [بهائیان] بکند این قضایا و شاید اصلاً بدشان هم نیاید که این‌قدر مطرح باشند. اینها [اصولگرایان] نباید این‌قدر بی‌عقلی بکنند. که این‌قدر مطرح نکنند و این‌قدر راجع به این موضوع حرف نزنند. الآن شرایط دنیا، شرایط ایران و جامعه مجازی و.. خیلی متفاوت شده. موضع من نسبت به بهایی‌ها، موضع حقوق بشری است. اینکه ما به‌عنوان دین این گونه تبعیض قائل شویم و این‌گونه ظلم بکنیم به بهایی‌ها و سایر گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان درست نیست. شما ببینید چقدر بچه‌های اصلاح‌طلب داریم که از دانشگاه‌ها اخراج شده‌اند و زندان رفته‌اند به این دلیل که از حکومت انتقاد کرده‌اند. اینها ظلم است در مورد بهایی‌ها هم همین است. نگاه من، نگاه حقوق بشری است. حضرت علی به مالک اشتر توصیه می‌کند موقعی که خلیفه شده بود که افراد انسان دو دسته هستند یا هم دین تو هستند یا همنوع تو در آفرینش هستند و فرقی نمی‌کند تو موظفی حقوق همه اینها را رعایت کنی. هرگز هم نگفته کسانی که هم دین تو نیستند تو می‌توانی نابودشان کنی و از حقوق اجتماعی‌شان محرومشان کنی. ما الآن اسلام را هم عمل نمی‌کنیم، کجای اسلام گفته می‌توانیم نسبت به بهایی‌ها و اصلاح‌طلب‌ها و سایر گروه‌ها چنین رفتارهایی بکنیم و دایره غیرخودی را مدام افزایش دهیم؟ اینها کارکرد سیاسی است کارکرد مذهبی و دینی نیست.

او معتقد است که عکس‌العمل‌ها نسبت به دیدارش با یکی از مدیران جامعه بهایی ناشی از دغدغه‌ای دینی نیست و می‌گوید: نگاه من به این عکس‌العملی که اینها نشان می‌دهند نگاه دینی نیست یعنی معتقد نیستم به خاطر دین این کارها را می‌کنند و دغدغه دین دارند. اگر دغدغه دین داشتند رفتار خودشان را اصلاح می‌کردند و اینقدر به نام دین ظلم نمی‌کردند. نگران این هستند که بهائیت گسترش پیدا بکند؟ اول بروند خودشان را اصلاح بکنند دین را درست تبلیغ بکنند، اگر کسی رفت سراغ بهائیت؟ اگر ما مسلمان‌ها رفتار درست داشته باشیم به دین خودمان درست عمل کنیم و اخلاق و اصول دینی را رعایت بکنیم کسی می‌رود سراغ دین دیگری؟ اگر هم کسی می‌رود به خاطر عملکرد کسانی است که به نام اسلام کار خطا می‌کنند. اسلام این نیست که اینها عمل می‌کنند.

فائزه هاشمی می‌گوید که نگاه او به بهائیان در ایران حقوق بشری است و معتقد است که: ما در ایران داریم ظلم می‌کنیم نه تنها به اینها که به خیلی‌ها. منتهی میزان اینها از همه بالاتر است. و نباید این اتفاق بیفتد و ما باید رفتارهایمان را اصلاح بکنیم.

او در پاسخ به این سؤال که برخی از انتشار عکس انتقاد کرده‌اند و معتقدند که نباید عکس شما منتشر می‌شد می‌گوید: الآن دیگر در این دنیای امروزی دست توی دماغتان هم بکنید سایت‌ها منتشر می‌کنند. فقط هم افراد شناخته شده نیستند افراد دیگر هم در شبکه‌های مجازی عکس‌های خانوادگی‌شان را منتشر می‌کنند و این یک مسئله عمومی است اما به کسانی که می گویند نباید عکس منتشر می‌شد و این دیدار مخفی می‌ماند باید بگویم ما عادت به مخفی کاری، تظاهر، ریاکاری و دروغ گفتن نداریم. وقتی هم کاری می‌کنیم اصرار نداریم مخفی بماند. من کار خطایی نکرده‌ام که بخواهم مخفی بماند یا نگران باشم. پرسیدند عکس بگیریم؟ گفتم بگیرید چه اشکالی دارد؟ من کار خطایی نکرده‌ام و عادت هم به مخفی کاری ندارم خانواده ما اصلاً این‌طوری هستند و خیلی‌ها معتقد هستند چوب‌هایی که ما می‌خوریم و هزینه‌هایی که می‌دهیم به خاطر صداقت و سادگی‌مان است که نمی‌توانیم دروغ‌گو باشیم و تظاهر کنیم. الآن هم پشیمان نیستم.

فائزه هاشمی می‌گوید: این موج هم می‌گذرد من نگران نیستم، نگذشت هم مهم نیست باید هزینه داد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 131
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 71
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 2
    الله اكبر از شجاعت و بي باكي اين زن ! جهنم گوارایت عزیزم
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 0
    خانم هاشمی ! مطابق معمول اصول گرایان 15 سال بعد خواهند فهمید شما چکار کردید - البته با کتک خوردن ها و تو دهنی خوردن ها
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 1
    امروزآقای هاشمی به صراحت گفتند که فائزه کاربسیاراشتباهی کرده وبایدجبران کند.خانم فائزه حرف پدر راگوش کند
  • رحیمی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    2 1
    نباید هم پشیمان باشی ، چون نداری ؟!!
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 1
    آفرین به این شعور و فهم! وقتی که یک ارمنی در دفاع از حرم مسلمانان جانش را تقدیم می کند در حالیکه هیچ فردی هم از او تقدیر نمی کند، همزمان آقازاده یک آیت الله به دیدار و احوال پرسی بهایی ها افتخار می کند. آفرین بر این شعور و فهم! انصفا که این خانم از طایفه "ازمابهتران" تشریف دارند و چقدر فکرشان هم روشن است. آفرین! دیدار و حمایت جاسوس های رژیم کودک کش و اشغالگر قدس که مشغول کشتار دسته جمعی فلسطینیان است، افتخار دارد؟ دیدار جاسوس های رژیمی که دستش به خون دانشمدان هسته ای ایران آلوده است، افتخار دارد؟ نمایش در رسانه ها به هرقیمت، واقعا چنین ارزشی دارد؟
  • محسن ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 1
    خاک تو ........ که بازیچه ی یهود و دین ساختگی یهود شدی
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 1
    خاک بر سرت کنن اف
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    2 0
    آقایان دیدید شماها درد دین ندارید و همه ادعاهای شما دروغ است. چرا حرف آیت الله هاشمی را در مورد خطای فائزه منتشر نکردید؟؟؟
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 2
    بنده خدا راست میگه دیگه. شما هم یه ذره انسان باشید.
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 1
    یعنی باباتم دین نداره انتقاد کرده؟
  • محمد ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 0
    یک مقایسه جالب!! فائزه هاشمی می‌گوید که نگاه او به بهائیان در ایران حقوق بشری است و معتقد است که: ما در ایران داریم ظلم می‌کنیم نه تنها به اینها که به خیلی‌ها. منتهی میزان اینها از همه بالاتر است. و نباید این اتفاق بیفتد و ما باید رفتارهایمان را اصلاح بکنیم!! ==== هاشمی رفسنجانی افزود: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و میجوییم!! من کار خطایی نکرده‌ام که بخواهم مخفی بماند یا نگران باشم. پرسیدند عکس بگیریم؟ گفتم بگیرید چه اشکالی دارد؟ من کار خطایی نکرده‌ام و عادت هم به مخفی کاری ندارم خانواده ما اصلاً این‌طوری هستند و خیلی‌ها معتقد هستند چوب‌هایی که ما می‌خوریم و هزینه‌هایی که می‌دهیم به خاطر صداقت و سادگی‌مان است که نمی‌توانیم دروغ‌گو باشیم و تظاهر کنیم. الآن هم پشیمان نیستم!! ===== رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیداری که با مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی داشت در واکنش به دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهایی گفت:‌ فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند!! با بعضی همان رفتاری باید کرد که امام علی با خوارج کرد باید سرهای کبر و غرور اونارو به زمین کوفت!! مشرق خواهشا سانسور نکن.
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 1
    امیدوارم این زندان رفتن شما نتایج روشن تر و نیک تری برایت رقم بزنه و به فرقه بهائیت ملحق شوید
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    آری تنها به نیت حقوق بشر به دوستی با کسانی میپردازی که حتی قرآن هم از دوستی با آنها نهی کرده کیست که تو را نشناسد چه موافقانت چه مخالفانت
  • طاها ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    ببین چه گندی زدی که بابات گفته کارغلطی کردی باس تنبیه بشی...... ولی باز آدم نمیشی این چه تفکریه تو داری...... فکرکردی مردم باباتو خواستن توروهم میخوان؟؟؟ اشتباه میکنی آیت الله هاشمی حسابش از تو جداست.... سرعقل بیا
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 0
    ببینید خودش هم اعتراف میکند که دیده شدنش با بهایی ها برایش تبلیغ است. آیا او حقیقتا مسلمان است؟
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    بالاخره یک عده زمان قاجار عوامل انگلیس بودند, یک عده هم زمان پهلوی و یک عده هم در زمان کنونی و جالب آنکه تمام عوامل در بدنه قدرت سیاسی هستند اعم از چهره های پنهان یا آشکار. خدا بداد مملکت برسد که امثال شما اینبار از سادگی این ملت چه خیانتی به ملت بکنید و گام در طرح انگلیسی تجزیه کشور بردارید. خدا لعنت کند شما جاده صاف کن های انگلیس را. هر چه این مملکت می کشد از امثال شماهاست.
  • Amir ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    بابا اين فائزه خل و چل شده . فائزه ؛ بهائيت دين نيست اينها حديث جعل كردند از خودشان آيه و وحي نازل كردند با دين خدا علنا در حال جنگ هستند تو كجاي كاري بهائيان راهي ندارند بجز اينكه كشته شوند يا از ايران بروند بايد با يك عزم ملي اينكار را شروع كنيم نبايد اين نجاستها احساس امنيت و آرامش كنند
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    اول میگه اگر به آن نمی پرداختند توجه کسی جلب نمیشد آخرش میگه کسی دست تو دماغش کنه همه میفهمند تکلیف خودت را معلوم کن بگو کار خودت بود برای تبلیغات
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    اگر مسلمان و شیعه ای طبق فتوای محکم اکثر علما رفت وآمد با بهایی ها جایز نیست.
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    الان داعش و وهابیون و بهاییون که همگی در واقع تبلیغ بر ضد اسلامند را مسلمانان علم کردند؟؟؟؟ که شما میفرمایید اخلاق اسلامی برای تبلیغ اسلام كافیست؟
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    امان از این فاجعه رفسنجانی
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    لعنت بر خائن
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    این جواب کاملا عامدانه داده شده و هدف اصلی از آن هم قبح شکنی از مراوده با فرقه انحرافی و ضاله بهائیت بوده احتمال زیاد سازنده این فرقه انحرافی و شیطانی که همان انگلیس خبیث است در پس پرده آین ماجرا قرار دارد
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    چرا یکی اینو سر جاش نمی نشونه
  • امین ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    این فتنه گر چرا آزاد داره ولگردی میکنه
  • پسر ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    ببینم تو نظام کسی میتونه به این اقازاده پاسخ محکم بده یا......................
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    من این زندان را خیلی دوست داشتم و بسیار تجربه گران‌بهایی برای من بود. خیلی چیزها آنجا یاد گرفتم ینی اگه اسرائیل یک نفر از این اراذل رو داشت واسه نابودیش کافی بود کاش می شد یه چن تاش رو صادر کنیم
  • دکتر ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    کاملا درست گفته. دمت گرم شیر زن مسلمان!
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    نجس به معنای واقعی
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    جون... ات یکی تو بابات ساده اید یکی من!!!
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    بهایی ها فرقه ی کثیف انگلیسی هستن برای نفوذ و نابودی مذهب شیعه باید اعدام بشن خودشون و طرفداراشون
  • محمد ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    مسلمان!! امان از قلبهای مریض حکم بهاییت طبق فتوای مراجع مشخصه نجس و کافرن حالا این مسلمانی مد نظر شما کجاست اسلام امریکایی؟!
  • دکتر گاوچرون از کومور ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    مرسی مشرق که این سخنان سرشار از حکمت و قوت استدلال و استحکام برهان و جدال احسن ایشان را پوشش دادی. به خدا به وجد آمدم. اگر به من بگویند یک شیرزن الگو در ایران معرفی کن بدون هیچ درنگی خواهم گفت بانو فائزه هاشمی. چند کامنت در دفاع از این بانوی گرانقدر گذاشتم و هیچیک را جز یکی تایید نکردی. حداقل اینقدر شرافت میداشتی که این صحبت ایشان را هم پوشش میدادی که گفتند خبرگزاری فارس فتوای قدیمی آیت الله خامنه ای را پوشش داده. تو حتی از تایید نقل فتاوای مراجع هم واهمه داری. اف بر تو. حتی از درج پیام صحیفه امام درباره بهاییانی که به دشمنان اسلام کمک نمیکنند و معاند نیستند هم ابا کردی و اف بر تو. مردم دیگر با یک فریاد وااسلاما خر نمیشوند. حال تو خودت را به خری بزن. فذرهم فی غمرتهم حتی حین.
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    اینها مقدمه کلید برای برجام 2و 3 و ....است مسئولین امنیتی و قضائی و دادستانی خوابند؟؟؟
  • محمد ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    انسان مد نظر شما همان حیوانیت هست ما انسان مسلمانیم نه نجاست پرست
  • ناشناس ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    خاک تو سرت که اصلا مفاهیم دین اسلام و نفهمیدی و بازیچه ی دین ساختگی یهود شدی
  • محمد ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    مردم رو درست گفتی خر نمیشن اما امثال تو از خریت و گاو بودن گذشتن
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    هاشمی اگه سالها پیش به انتقادهای منتقدین در مورد فرزندانش توجه میکرد و جلوی بچه هایش را می گرفت امروز کار به اینجاها نمی کشید و آبرویش اینگونه نمی رفت ....
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    مسلمان رو خوب اومدی !!
  • مهدی ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    توی ابله که بازیچه دست انگلیس و آمریکا هستی چطور به خودت اجازه میدی اسم مبارک مولا علی رو به زبان بیاری
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    واه ... واه ... واه...
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    براساس استدلال این خانم ی در آینده به دیدن هم جنس گراها نیز خواهند رفت پیش به سوی اسلام آمریکایی...
  • محمد ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    شهادت آن ارمنی صحت ندارد و شایعه است
  • محمد ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    مشرق نظر من چی شد خیلی بی انصافی نظرات طرفدارهای فرقه نجس بهایی برات اولویت داره؟!
  • محمد ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    ما انسان هستیم. این فرقه کثیف هم هم واقعا انسان هستند؟! این همه جنایت در ایران کرده اند، ما آن ها را رها کنیم؟! همیشه هم خود را به مظلوم نمایی می زنند....
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    با فاجعه خانوم و بهاییان محشور شوی دکتر گاو
  • محمد ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    این خانم سر سرسوزنی از اسلام سر در نمی آورد!!! اگر امام علی (ع) آن سخن را گفته، در رابطه با کسانی گفته که شمشیر مبارزه با اسلام را از رو نبسته اند!! نه بهائیانی که انگلیس برای نابودی اسلام طراحی اش کرده!!!
  • محمد ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    این خانم سر سرسوزنی از اسلام سر در نمی آورد!!! اگر امام علی (ع) آن سخن را گفته، در رابطه با کسانی گفته که شمشیر مبارزه با اسلام را از رو نبسته اند!! نه بهائیانی که انگلیس برای نابودی اسلام طراحی اش کرده!!!
  • محمد ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    اگه بهاییت اینقد نجس هست یعنی از حیوان هم نجس تر است؟؟؟؟ پس چرا میشه با حیوان عکس گرفت ولی با بهاییت نمیشه؟؟؟ شما یه عده خشک مغز هستید کلا مشرقیها خشک مغزن....حالا مردی کامنتمو بزار....
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    شجاعت در فروش مملکت و ملت به بیگانگان ؟چه خوب لفظی را به کار بردند حضرت آیت الله جوادی خطاب به این جرثومه های فساد
  • محمد ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    بهائیت اصلا دین نیست! یک سازمان جاسوسی انگلیسی است که برای نفوذ بین ایرانی ها که گرایشات مذهبی دارند، ساخته شده تا اسلام را نابود کنند به خیال خودشان!! دوستان لطف کنید گزارشات مشرق درباره جنایات این تشکیلات جاسوسی را در همین سایت بخوانید.....
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    این تفکرات ناشی از تربیت و لقمه های بابا اکبر است....
  • محمد حسین سجادیان ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    لعنت خدا بر کسانی که بر جمهوری اسلامی خیانت میکنند مخصوصا فرزندان آیتش هم زیادشه
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    ان شاالله با همین بانو و دوستان بهایی محشور بشین
  • ناشناس ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    چرا دروغ میگی؟ حرفهای ایشان هم منتشر شد ( در همین مشرق نیوز)، بگرد پیدا می کنی
  • ناشناس ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    وقتی از فرقه ضاله بهاییت دفاع می کنی، و از دیدار با اعضای این فرقه کثیف به وجد می آیی ،دیگر حرف از اسلام نزن،دیگه در مورد فتاوای مراجع صحبت نکن ،چون هر بچه ای هم می داند که نظر مراجع در مورد فرقه ضاله بهاییت چیست، تو همان کسی هستی که از انتشار تصاویر برهنه پدر یک عکاس دفاع کردی(در حالی که اسافل اعضا هم به نمایش درآمده بودطبق متن) و وقیحانه در مورد نظر مراجع صحبت کردی ومخاطبت خود را مثل گاوهایت فرض کردی ، در حالی که همه می دانند حیا و سترعورت چه جایگاه بالایی در اسلام دارد واسلام هیچگاه از این عمل زشت (برهنه گرایی)دفاع نکرده است(چه در مورد جوان وچه پیر)
  • نیما ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    اگر از خوردن آن ساندویچ ممنوعه توبه کرده بود از این نیز توبه میکرد. آن را وا نهاد و این را نیز هم ... .
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    اعدام
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    کاش به جای من قال به ما قال توجه میکردی جناب مدعی، پیش خودت فکر کن ببین تا کجا میشه از این جماعت دفاع کرد؟ هیچ ایرادی تو کارشون ندارن که به قول خودت داری میپرستیشون؟ اگه یه جنبه مثبت تو زندگیشون داشته باشن باید همه رفتارشون رو تایید کنی یا کار نادرستشون رو گوشزد کنی؟ قراره تا قعر جهنم ارادتت به افراد رو نشون بدی و بازیچه شون بشی؟ این بهاییت که بهش مینازید لنگه همون وهابیته که اگه قدرتی به دست میاورد از وهابی ها بیشتر جنایت میکرد، از دامن انگلیس تا حالا کدوم شجره طیبه رشد کرده که الان شما دخیل بستین به بهاییت تا شفاتون بده؟ در ضمن کسی که با اون پرونده امنیتی قطور توی زندان داره مجازاتش رو تحمل میکنه چطور میشه تصور کرد معاند نیست و به دشمنان کمک نمیکنه که فرض کنیم طیب و طاهره؟ شاید هم اصلا به وجود دشمنان اسلام شک داری و همه رو بچه مثبت تصور کردی
  • حمید ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    کینه های انقلابی در سینه ها محفوظ و البته چون آتشی فوران میکند وریشه ....را خواهد سوزاند ان شاءالله
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    بهائیت بزرگترین ظلم به اسلام بوده
  • ناشناس ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    بله واقعا باید تاسف خورد به کسی که لباس روحانیت به تن کرده عمری در حکومت اسلامی دربالاترین رده ها از ریس جمهور تا مجمع تشخیص و....داشته بچه های ای جوری.؟ به نظر شما ایراد کار کجاست ؟پسر نوح و زبیر و ادم و...ولی خیلی از آنان از فرزندانشان تبری جسته اند یا فرزندشان باعث بی راه رفتنشون شده و این است نوستالژی نخبگان بی بصیرت
  • unknown ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    برو عمو جون...هروقت زد تو دهن دخترش نشوندش سر جاش تازه میشه بهش گفت آیت الله...با جلوا جلوا کردن دهن شیرین نمیشه...با چارتا اظهار نظر و فلانی اشتباه کرد هم گند به این بزرگی پاک نمیشه
  • امیر ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    داعشی!
  • امیر ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    همجنسگراها هم انسان هستند. این جنگ الکی شما علیه اقلیت ها چیزی جز فاشیسم نیست و دیر یا زود شکست خواهد خورد.
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    در سرزمین های اشغالی (فلسطین) موج گرایش به اسلام زیاد شده و یهودی ها به ارزش های خودشون چندان اعتقادی ندارن از طرفی به اسلام واقعی هم دسترسی ندارند و اونجا بهایی ها فعال هستند در کشورهای منطقه هم موج نزدیکی به ریم اشغال گر صهیونیستی شدت گرفته عربستان ترکیه امارات و کردهای عراق و کشور آذربایجان مثال های خوبی برای همکاری با صهیونیست ها هستند بازی با کارت بهایی ها در این شرایط مثل بازی با آتش می باشد خطرات فرهنگی و امنیتی و امتیازات سیاسی امنیتی خاصی این نزدیکی دارد از طرفی بهایی ها بسیار پول دار هستند و خیلی از سیاسیون دوست دارند با سرمایه اونها فعالیت های اقتصادی کشور را رشد بدن در واقع اگر غفلت کنیم انقلاب اسلامی ایران از محتوا تهی میشه و فقط اسمش میمونه به نظر میاد جبهه های جدیدی در حوزه اقتصادی امنیتی و فرهنگی ارزشی در حال جنگ با ما هستند خدا به داد مسلمین برسد که الحق غریب هستند
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    خواب نیستند اما خارج از تصور همه ماها با امثال این خانم بده وبستان دارن ، اقای عزیز قوانین برای امثال من و شماست نه این افراد
  • عرفان ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    انسان؟ انسان مورد نظر شما همان اسرائيلي هايي هستند نوجوان 15ساله فلسطيني را زنده زنده سوزاندند يا همان اسرائيلي هايي كه چشمان دختر بچه11ساله را به بهانه اينكه سنگ پرتاب كرده با ميله داغ كور كردند است؟حال خودتان قضاوت كنيد.ما به اين بهائي ها كم كرده ايم و بايد بدتر از اين نيز ميكرديم
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    برو آدم شو و اینقدر دنبال دردسر نباش خانوم هاشمی...
  • عرفان ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    دم تو هم گرم نجاست يهودي
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    فائزه راست میگه خانواده این ها چند سالی هست که ملت ایران را اذیت می کنند. فاااائزه دست از سر ملت ایران بردااااااااااااارررررررررررررررر.
  • محمد ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    مشرق نظرم کجاست بیشعور کارت به جایی رسیده نظرات همجنس بازا رو منتشر میکنی اما نظر منو نه لعنت به تو
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    سرعت عمل مشرق در انتشار نظرات خیلی خوبه... آفرین مشرق نیوز
  • محمد ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    امیر مردک کثیف همجنس باز بخدا قسم دستم بهت برسه تیکه تیکت میکنم حالا هر چی میخوای بگو اگه سقط کردن امثال تو اعمال فاشیستی هست من بهش افتخار میکنم مردک پست تر از خوک مشرق سانسور نکن خونم به جوش آمده
  • مهدی از قم ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    گاو چرون.اینکی رو دیگه بی خیال بشو.این رو دیگه نمیشه به این راحتی ها ماست مالی کنی.این بار اینقدر عمق فاجعه زیاد بوده که حتی خود اقای هاشمی هم از منتقدان است
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    دختر سر فتنه جرات این مخالفت علنی با احکام دین را نداشت .
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    طفلی. حرف. باباش راهم قبول. ندارد
  • علي ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    قال الصادق (ع):«کَسْبُ الْحَرَامِ یَبِینُ فِی الذُّرِّیَّة؛7
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    فرزندان ....
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    واقعا یک بهایی دوست توست ؟؟؟ قرآن خوانده ای ؟ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِكُمْ قَد كانَت لَكُم أُسوَةٌ حَسَنَةٌ في إِبراهيمَ وَالَّذينَ مَعَهُ إِذ قالوا لِقَومِهِم إِنّا بُرَآءُ مِنكُم وَمِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ اللَّهِ كَفَرنا بِكُم وَبَدا بَينَنا وَبَينَكُمُ العَداوَةُ وَالبَغضاءُ أَبَدًا حَتّىٰ تُؤمِنوا بِاللَّهِ وَحدَهُ
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    زرت، اینم از این!
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    نصیحت ظاهری پدر هم کارساز نیست، اون از آقازاده ...مملکت، اینم از این!
  • دلواپس ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    چقدر شباهت است بین فزرندان "زبیر" که پدر خود را با علی (ع) وارد جنگ کردند با فرزندان آقای هاشمی. شباهت عجیبی هم بین مواضع این فرزندان با سازمان مجاهدین (منافقین) خلق وجود دارد. حالا سئوال این است، چرا تهرانیها به این خانواده اعتماد و آقای هاشمی را نفر اول خبرگان تهران می کنند؟
  • کیع ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    بسیار شرمنده علما و شهدا یم
  • 182 ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    این خانم و خانواده ی پدریشان میدادنن که دارن چکار میکنن .. دارن دوستی های خارج از کشورکه از معمولا" شاکی هستن و از سیاسیون ایران مینالند رو به سمت خود میکشانند تا همه بگن رفسنجانی و خانوادشون خوب هستن یعنی یک فکر اساسی برای آینده ی ایران دارن ......
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    خدا پدر و مادرت را بیامرزه عجب روایت بجائی نقل کردید سلام بر حضرت صادق آل محمد
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    دو روز رفته زندان کلا لاتی حرف میزنه!ب...ه.مشکل اینه که خودشان بدنبال هیاهو هستند.
  • دکتر گاوچرون از کومور ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    خودشو ناراحت نکن حالا :))
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    خدا تمام کسانی که به ایران و انقلاب و مردم خیانت میکنن لعنت بکنه
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    دانسته یا نادانسته با جاسوس اسرائیل دیدار کردی وبروز مسلمانان وپدر پیر بردی .آیا خائنی یا عقده ای هستی .؟یا خدای نکرده از دین برگشته ای ؟چطور ماجراجویی می کنی
  • دکتر گاوچرون از کومور ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    ناشناس 22:12 حکم فقهی عکس با مشاهده عینی فرق داره. تو همون خبر توضیح دادم. مشرقم استثنائا جوابمو چاپ کرد!
  • ناشناس12 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    کسی که خواب است را میشود بیدار کرد کسی که خودش را به خواب زده را نمی شودبیدار کرد. فائزه میگه اگر من به زندان نمی رفتم .باکمال ابادی وبهائیت اشنا نمی شدم . دعا میکنیم فائزه با جماعت بهائی در روز قیامت محشور شود.این فائزه کدام نصیحت پدرش را گوش کرده که این انتقاد باباش به ارتباط با بهائیت را قبول کند. ظاهرا ایشان به هر جماعتی می رسد رنگ عوض میکند...
  • یوسف بهلولی ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام دیگه آدم چی بگه واقعا که اگه غیر این کلمات انتقاد کنم منتشر نمیشه بعد اونوقت آقا زاده ها تو روز روشن با دشمنان خدا ملاقات میکنند و ما هم باید خفه خون بگیریم بابا منتشر کن عواقبش رو با فراق بال پذیرا هستم.
  • محمد انقلابی... ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بحث قبح شکنی مطرح است، بحث تبلیغات برای این فرقه کثیف و نجس مطرح است، آن هم بهائیت که همیشه خود را به مظلومیت می زند، البته مغز شما به این چیز ها قد نمی دهد
  • على ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    جالبه . اصلاح طلبا رو داره با بهائيا مقايسه ميكنه . ميگن دوست نادان بدتر از دشمنه يعنى اين . اصلاح طلبا تحويل بگيرن
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    نسبت به بهایی‌ها و اصلاح‌طلب‌ها بازهم خوبه این بهاییها واصلاح طلبها را در یک سطح می ونه ومیفهمه که هر دو از چه قماشی هستند
  • نسل اول انقلاب ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    عزیزم هاشمی حجت الاسلام است .
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    چرا هیچی جلوی وقاحت اینو نمیگیره
  • ناشناس ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    خشک مغز تویی که متوجه نیستی که فرقه ضاله بهائیت ساخته دست انگلیس روباه پیر است .
  • مسعود ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    جالب اینجاست که این ملاقات را هم به گردن نظام انداخته است !! و گفته اینها باعث شدند من به زندان بروم و با بهائیان آشنا بشوم ! خوب بابا میخواستی فتنه درست نکنی تا به زندان نروی هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم می نشیند .
  • مهران ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    خجالت هم خوب چیزی والله . پروریی و وقاحت هم حدی دارد .
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آقا محمد، حیوان نجس است؟ کدام حیوان نجس است؟ با حیوان می شود عکس گرفت با بهایی نمی شود؟ شما حالت خوبه؟ این مطالب بی سر و ته چیه شما اینجا کامنت می گذاری؟ طرف می خواهد با این نمایش ها، بهایی ها را در مناسبات اجتماعی این کشور احیا کند. این ماجرا یکی از اقداماتی است که در پروژه «نرمالیزاسیون» مدتها پیش از سوی سرویس های اطلاعاتی غرب ، بویژه آمریکا طراحی شده است. آنها مشغول پیاده کردن گام های «اعتدال» در روابط اجتماعی مردم ایران اند. منظور از «اعتدال» این است که باورهای انقلابی را با افکار لیبرالی جایگزین کنند. «اعتدال» یعنی انقلاب را بینداز دور و برگرد به مملکت اعلیحضرت همایون شاهنشاه آریامهر!
  • جمال ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    کاش فائزه به افکار بهائیان توجه میکرد ما میدونیم که شما پشیمان نیستید چون ملت ایران به خیانت ها و بی شرمی تو و برادرت عادت کرده شما فعلا تکیه گاهتون پدر جونتونه حالا ببینیم بعد هاشمی رفسنجانی ملت شما را تحمل میکنه ،انگار که قانون فقط برای مردم عادیه وشامل آقاها وآقازاده هاشون نمیشه اگه یه فرد عادی مثل ما این کار را میکرد الان چند سال حکم میخوردیم خدا میدونه که رهبر صبور ما و ملت ایران تا چه حد از دست این خانواده خون دل خوردن
  • مهدی ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    باسلام.چی بگیم والا.اینادیگه شورش رو در آوردن.قوه قضاییه اگه یکم با اینا برخوردجدی میکرداینجورنمی شد.باباجونشونم که سپربلاشونه.این وسط غم غصه مملکت رو دوش امام مظلومه.بهائیت نجسه کسی که باهاشون دست بده وهمنشینشون بشه وطرفداری بکنه ازشون مثل خودشون...هست
  • ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    مخصوصا که دوماه قبلش هم بری ینگه دنیا
  • ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    امان از سیاسی بازی خب زن ناحسابی اصولگرایی-اصلاح طلبی چه ربطی داره به تحریم رفت و آمد با کفار؟
  • محمد ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    در زندان به خانم هاشمي خوبی کرده الان وظیفه انسانی داشته برود عیادتش. چرا عیادت بقیه نرفته؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    تحویل بگیرید همجنس بازان هم ابراز وجود کردند ننگ بر قبح شکنان
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آب و هوای جماران و هتل اوین بدجوری بهش ساخته....
  • سلام ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    در قبال این زن باید قوه قضائیه تصمیم جدی بگیره
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    دادستان محترم کشور اگر امیر کبیر دیر جنبیده بود این فرقه ضاله و امثالهم ایارن را ویران کرده بودند - این فائزه را چرا بازداشت نمی کنید با طرح رابطه با یک گروهک ضاله دارد تیشه به ریشه دین می زند آقای دادستان آه اسلام و قرآن پیامبر در این خصوص دامن شمارا می گیرد - این فائزه بد سگال می خواهد قداست اسلامی نظام را خراب کند.
  • kambiz ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بهایی ها کلا در برخورد با مسلمون ها تریپ مهربونی به خودشون میگیرن تا مسلمانان نا اگاه و نادون رو جذب خودشون کنند . البته دلیل این فاز محبتشون هم اینه که در اقلیت هستند وگرنه اگه در اکثریت بودند . پوست بچه مسلمون هارو غلفتی میکندند.. این خانوم هم گول ظاهر اینارو خورده
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اگر ننه و باباش توانسته بودند فایزه و مهدی رو درست تربیت بکنند حالا اینها اینطوری نمی کردند . اگرعفت بجای اینکه بگوید بریزید توی خیابونها با جارو 2تا توی سرشون می زد شاید بچه هاش ادم شده بودند .
  • رضا ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    لطفا از این کشور ظالم برید تا ما مردم بتونیم راحت ظلم کنیم ببین تو کی هستی که ما ظالمان از دستت عاصی هستیم خواهشن خانواده رو بردار برو تل آویو پیش دوستان مظلوم بهایی زندگی کن ولی بعید میدونم نگه تون دارن اینقدر که شما هزینه ساز و طلبکارید هیچ کشوری توان تحمل خانواده شما رو نداره
  • محمد ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    الله اکبر ! یک انسان بی نام و نشان می ره برای حرم اهل بیت جانفشانی می کنه یکی مثل این می ره ...
  • بچه شهید ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    این آقایونی که ازهمجنس بازا تمجید میکنن چرا یه شب مهمونشون نمیشن......واقعا متأسفم .محرم که میشه برای سالارشهیدان عزاداری می کنیم بعد درطول سال یادمون میره که چرا عزاداری کردیم.جالبه اگه آدم ازارزشهای مکتب ائمه دفاع کنه میگن خشک مغز بعد یادشون میره که کسانی که فرهنگ پوشالی غرب وضاله بهاییت رو می پذیرن تهی مغزن.
  • محمدرضا ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بنده تعجب میکنم که هنوز کسانی هستند که از این خانم طرفداری میکنند؟ از این واضح تر دوستی با بهاییت یاالعجب
  • آرش ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    من به عنوان کسی که پدرم با 3 نو ع شیمیایی و الودگی میکروبی و اعصاب و مظلومانه رخت از این جهان بست در راه دفاع از این اب و خاک و شنیدم که به مادرم گفت من فقط برای حفظ این اب و خاک میروم و نباید یک ریالی وجه این کار دریافت گردد زیرا من شهید ایرانم ...اکنون اشک در چشمان من حلقه زده است از این همه بی ابرویی هایی که این خانواده و دخترش به بار آورده اند
  • مهدی ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    نذار خانم فائزه هاشمی کمال همنشین در تو اثر بکند.خدا گفته اگر پدر و مادرت هم از راه راست منحرف شدن اطاعتشون نکن.بالاتر از حکم خدا حکمی نیست.
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    آیت‌‌الله طبسی: لبخند به بهائیت، لبخند به صهیونیسم است.
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    حالا اگه ما سگمان را ببریم تو پارک می گن نجسه می اندازند تو بازداشتگاه این خانم علنی با نجس ها رفت و آمد می کنه هیچی یه جایزه هم می دن بهش
  • رضایی ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    هرانسان عاقل می داند وهابیت و بهاییت دست پرورده صهیونیسم وامپریالیسم می باشد برای تجاوز وغارت کشور های اسلامی وحامیان انها بلاشک ایادی و عمال صهیونیسم می باشند در هر مقامی باشند باید محاکمه شوند
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    نمیدونم حاج اقا به این فرزندان چی یادداده اگر ازبدو تولدشون روزی یه جمله یا یه حدیث هم یادشون داده بود حالا باید میدونستند که بهاییت نجس هست .حاج اقا که خودشون ایت الله هستند چه انتظاری میره از دیگران که ملبس به لباس روحانیت نبوده وتدین ندارند..ولله اونها کمتر به این مملکت ضربه زدند
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    سردارنقدی: با منافقان بدتر از عمروعاص مواجهیم
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    لعنت بر جاده صاف کن دشمن
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    از سه چیز باید حذر کرد . دیوار شکسته . سگ هار . زن سلیطه .
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    خاک تو اون سرت؛ حالم بهم خورد. اوق..!
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    مشکل عکس گرفتن نیست، چیز مغز! طرف چی رو به چی چی ربط داد، با کیا شدیم ملت!!
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    مشکلی ندارم که با حیوانان دوست باشی، ولی میگما میتونی ثابت کنی این دوستی دو طرفس!؟ یعنی واقعا میتونی ثابت کنی حیوانات هم با تو دوست هستند. یعنی نمیترسی با شیر و گرگ رفیق باشی، بعد یه موقع خدای نکرده زخمی بشی! یعنی منطق واقعا کوبنده ای داری!
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    نه اقمه های بابا مشکل نداشت لقمه هایی که بچه ها خودشون درست کردن ظاهراً مشکل دارد، یه نگاهی به تجارتشون کنند.
  • حسین حیدری مهذب ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    به سوء استفاده فائزه از کلام امام علی (ع) دقت کنید فائزه می گوید امام علی در نهج البلاغه گفته است : «تو موظفی حقوق همه اینها را رعایت کنی. هرگز نگفته کسانی که هم دین تو نیستند تو می‌توانی نابودشان کنی و از حقوق اجتماعی‌شان محرومشان کنی» از فائزه خانم می پرسم آنها را از کدام حقوقشان محروم کرده اند ؟ آیا افساد در جامعه حق آنهاست ؟ آیا اضلال در دین مردم حق آنها است ؟ شما یا معنای حقوق را نمی فهمی یا خودت هم دنبال همان مفاسدی هستی که آنها مرتکب می شوند وآنها را جزو حقوق می شماری چنان که هم جنس باز ها هم آزادی فساد را جزو حقوق خود می دانند بیدار شو خانم ! سرت را از زیر برف بیار بیرون ببین کجات بیرون است وبرات می خندند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس