کد خبر 572243
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

در سرزمین هند آدم‌های عجیب زیادی زندگی می‌کنند، این‌بار هم آرایشگری در آن ظهور کرده که با دهانش می‌تواند موها را کوتاه کند!

به گزارش مشرق، انصار احمد در بنارس کشور هند آرایشگری می‌کند، اما پس از انتشار ویدئویی که او را نشان می‌دهد با دهان قیچی را نگه‌داشته و موهای مشتری‌ها را کوتاه می‌کند، خیلی معروف شد.

خیلی از ما روش‌های عجیب‌وغریب کوتاه کردن مو را دیده‌ایم، از کسی که با شمشیر سامورایی این کار را انجام می‌داد تا کسی که با چشم‌های بسته دست‌به‌کار می‌شد! اما کاری که احمد انجام می‌دهد، کاملاً جدید و متفاوت است و همین موضوع هم باعث شده صفی طولانی جلوی آرایشگاه او بسته شود و همه بخواهند از یک «کوتاه کردن کامل» بهره بگیرند.

احمد انصار از سن خیلی کم‌ کار کوتاه کردن مو را انجام می‌داده و این کار را با روش‌های سنتی یاد گرفته است، اما ۱۵ سال قبل به دلیل یک تصادف مشکلی برای دستش پیش می‌آید که در پی آن نمی‌تواند با یکدست به کارش ادامه دهد. او برای حل این مشکل از دهانش به‌جای دست دیگرش استفاده می‌کند. البته خودش دراین‌باره می‌گوید: «در آن زمان نمی‌توانستم کارکنم و مشکلات زیادی هم برایم به وجود آمده بود، اما با سه سال تلاش و تمرین توانستم یاد بگیرم از دهانم استفاده کنم و حالا به‌راحتی می‌توانم موهای دیگران را کوتاه کنم.»

آرایشگری که با دهان مو کوتاه می‌کند +عکس

مدت‌زمانی که احمد برای کوتاه کردن موی یک فرد نیاز دارد، بین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه است و برای مشتری‌هایش مهم نیست که حتی بیشتر هم منتظر بمانند، چون درنهایت او خیلی خوب این کار را انجام می‌دهد و نتیجه فوق‌العاده‌ای بر جای می‌گذارد.

به دلیل توجهی که رسانه‌ها و مردم به احمد و کاری که انجام می‌دهد، داشته‌اند. حالا او می‌خواهد این روش مو کوتاه کردن را در کتاب رکوردهای گینس و به نام خودش ثبت کند. او قصد دارد به مدت ۲۵ ساعت در یک مکان عمومی و رایگان موی دیگران را کوتاه کند.

گرچه او به دنبال ثبت کردن نامش هست، اما بیشترین تلاشش را برای آموزش کسانی که معلولیت دارند گذاشته و سعی دارد مرکزی را برای این کار تأسیس کند، تاکنون او توانسته به چند کودک معمول در روستای خودش آموزش آرایشگری بدهد.

آرایشگری که با دهان مو کوتاه می‌کند +عکس
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس