کد خبر 571636
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

مطابق پیش بینی‌ها سرمربی استقلال در پایان جلسه روز گذشته هیأت مدیره در سمت خود ابقا شد ولی سوال اصلی اینجاست که چرا وی تنها تا برای بازی با صبا در سمتش ابقا شده است.

به گزارش مشرق، مطابق پیش بینی‌ها سرمربی استقلال در پایان جلسه روز گذشته هیأت مدیره در سمت خود ابقا شد. پرویز مظلومی بعد از شکست سنگین در دربی تا آستانه اخراج از این تیم پیش رفت اما در جلسه‌ای که بعد از این بازی برگزار شد اعضا حکم بر بقای او دادند. مظلومی بعد از این بازی در 2 بازی بعدی فولاد و سایپا را شکست داد و دوباره به صدرجدول رده بندی صعود کرد و کمی در کارش حاشیه امنیت پیدا کرد اما بار دیگر شکست برابر تراکتورسازی اوضاع او را متزلزل کرد تا جایی که سرمربی استقلال در جلسه روز گذشته هیأت مدیره تنها برای بازی با صبا در سمت خود ابقا شد.

تقریبا همه می‌دانند که مظلومی مخالفانی در هیأت مدیره استقلال دارد که هرگز دوست ندارند او به فعالیت خود ادامه بدهد. آنها معمولا بعد از هر شکست و در شرایطی که موقعیت استقلال در جدول رده بندی متزلزل می‌شود ترجیح می‌دهند انتقادهای خود را از این تیم شروع کنند و به نوعی بیشتر از اینکه استقلال از بیرون ضربه بخورد از اعضای خودی  که در درون باشگاه حضور دارند ضربه می‌خورد.

بی‌تردید بزرگترین مخالف مظلومی در استقلال مقداد نجف‌نژاد رئیس هیأت مدیره این باشگاه است. تقریبا همه می‌دانند که وی رابطه بسیار نزدیکی با امیر قلعه‌نویی دارد و در پایان فصل گذشته هم هرکاری کرد تا او در سمت خود باقی بماند. نجف‌نژاد تقریبا در تمام جلسات هیأت مدیره استقلال غایب است و تنها کاری که در این باشگاه انجام داده این است بعد از هر شکست علیه سرمربی تیم مصاحبه می‌کند و به نوعی جو تیم را به هم می‌ریزد. اما نفر بعدی هم که هرگز موافق حضور مظلومی در استقلال نیست مسعود معینی است. او که به همراه کرد نوری عضو فنی هیأت مدیره است بارها علیه مظلومی مصاحبه کرده است تا او هم ثابت کند که بیشتر از اینکه استقلال برایش مهم باشد منافع خاصی را پیگیری می‌کند.

هرچه که هست مظلومی روز گذشته در سمت خود ابقا شد و سوال اصلی اینجاست که چرا ابقای او تا پایان بازی فینال جام حذفی نیست؟ اینکه مظلومی تنها تا بازی با صبا فرصت دارد که شایستگی‌های خود را اثبات کند تنها باعث کاهش اعتماد به نفسش می‌شود و شاید بهتر بود یا به او تا پایان بازی فینال جام حذفی زمان می‌دادند و یا همان روز گذشته او را برکنار می‌کردند. هرچند استقلال در این فصل بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشته است اما حداقل آمار و ارقام نشان می‌دهد که عملکرد مظلومی در این فصل چندان هم بد نبوده است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس