آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار جهادگران، با بیان اینکه همکاری و تعامل داشتن، سلاح را از دشمن گرفتن و سبقت است، تصریح کردند: جهاد و کمک سیره اهل بیت و بسیار مطلوب است.

 به گزارش مشرق، كارواني از جهادگران قرارگاه جهادي امام رضا(ع) روز شنبه 18 اردیبهشت با جمعي از مراجع و علما در شهر قم ديدار كردند. در اين مجموعه ديدارها خلاصه اي از فعاليتهاي اين قرارگاه در حضور مراجع و علما شرح داده شد كه نقطه نظرات مثبت علما را به دنبال داشت.

آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار جهادگران، با بیان اینکه همکاری و تعامل داشتن، سلاح را از دشمن گرفتن و سبقت است، تصریح کردند: جهاد و کمک سیره اهل بیت و بسیار مطلوب است.

حجت الاسلام سید جواد شهرستاني، نماينده آيت الله العظمي سيستاني نیز در جمع صميمانه جهادگران گفت: خداوند به شما توفیقی داده و شما را به جایگاهی رسانده که نیازهای مردم به شما منتهی میشود این منتی است و از این منت دست بر ندارید. باید بدانید کارهایی که انجام میدهید وقتی سازماندهی باشد آثار خودش را دارد.
ما با نظم امور میتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

در ادامه، جهادگران به دیدار حجت الاسلام محمدجواد فاضل لنکرانی رفتند. فرزند مرحوم آيت الله العظمي فاضل لنكراني خاطرنشان کرد: انقلاب ما می‌طلبد در هر زمانی برنامه‌های جهادی تاثیرگذار و محکم در همه ابعاد داشته باشد. انتظار بود در این سالها  همه دولتها طوری جهادی عمل میکردند که امروز نه از فقر و نه از محرومیت خبری باشد، به خصوص در شهرهای جنگ زده كشورمان.

اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آيت الله حسيني بوشهري از دیگر برنامه‌های جهادگران بود. مدیر حوزه های علمیه خطاب به جهادگران گفت: خوشبختانه این حرکت چند سالی شروع شده است و کسانی که در اردوهاي جهادي حضور يافتند بسیار کار ارزشمندی را انجام داده اند. تأثیرات این کار را در نگاه معصومانه مردم نقاط محروم و دور دست كشور که با لبخند رضایت میبینیم، احساس میکنيم یک خلا جدی در جامعه وجود دارد و این خلا توسط جهادگران با انگیزه و مؤمن انشاالله از بين ميرود.
{$sepehr_album_39866}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس