کد خبر 570056
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

گرگ‌های گرسنه که در کمپ ترک اعتیاد نقشه زورگیر‌ی‌های خشن را طراحی کرده بودند در عملیات سه ساعته پلیس مشهد دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، وحشت‌آفرینی‌های سریالی این زورگیران خیلی زود لقب گرگ‌های گرسنه را روی باندشان گذاشت.
 
چند روز پیش مرد 60 ساله‌ای در یکی از محله‌های حاشیه شهر مشهد با چند جوان موتور سوار روبه‌رو شد که قصد زورگیری از او را داشتند. دزدان خشن با چاقو به این مرد حمله ور شده و از او سرقت کردند. 

مرد 60 ساله که دچار استرس و فشار روحی شدیدی شده بود بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های مشهد انتقال یافت و در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. سریال این سرقت‌های خشن خیابانی در چند روز گذشته ادامه داشت و با گزارش موضوع به پلیس 110 تحقیقات برای دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه آغاز شد.  

جانشین رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: با توجه به حساسیت، موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر و عملیات دستگیری عاملان این سرقت‌ها با هدایت سرهنگ بوستانی، فرمانده پلیس مشهد آغاز شد.
 
سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: پلیس در این عملیات با پیگیری سرنخ‌های برجا مانده، سرکرده باند را شناسایی و در اقدامی ضربتی او و دو همدستش را دستگیر کرد.
 
در مرحله دوم این عملیات غافلگیرانه دو عضو دیگر باند گرگ‌های گرسنه نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند دو تبر و چاقو کشف شد.  
 
وی گفت: گرگ‌های گرسنه تاکنون به 9 زورگیری‌ خشن و همچنین تخریب شیشه خودروهای سواری و ایراد ضرب و جرح و سرقت از خانواده‌هایی که برای تفریح به مناطق حاشیه ای شهر می رفتند اعتراف کرده‌اند. 

سرهنگ بیدمشکی اظهار داشت: تاکنون شش طعمه این مجرمان شکایت خود را پیگیری کرده و تحقیقات ادامه دارد.
 
رضا، رئیس باند، جوان 23 ساله ای است که به موادمخدر اعتیاد دارد. او چندی پیش به یک کمپ ترک اعتیاد انتقال یافت.
 
رضا در اعترافات خود گفت: در کمپ ترک اعتیاد با احمد 26 ساله، محمد 21 ساله، محسن و امیر 20 ساله آشنا شدم.  

من دنبال چند نفر می‌گشتم تا بتوانم باندی تشکیل بدهم و  نقشه زورگیری‌های شبانه را با تشکیل باند گرگ‌های گرسنه در داخل کمپ طراحی کردم. ما پس از این که از کمپ بیرون آمدیم دست به کار شدیم و نقشه خود را عملی کردیم.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس