کد خبر 570044
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

دوم شهریور ماه سال گذشته بود که یک راننده تاکسی به اداره آگاهی مراجعه کرد و در اظهارات خود از یک زن و مرد که از او زورگیری کرده بودند شکایت کرد.

به گزارش مشرق، او به مأمور آگاهی اینطور عنوان کرد که در کنار خیابان با زنی روبرو شدم که تاکسی دربست برای ستارخان می‌خواست. سریعا او را سوار کردم. در میانه راه دایما رفتارهای مشکوک و تماس‌های مشکوکی داشت؛ اما من توجه چندانی نمی‌کردم.
 
زمانی که به مقصد رسیدیم، گفت: هیچ‌کس در خانه نیست و می‌خواهد فرشی را جابجا کند که من هم با نیت کمک به منزلش وارد شدم. در همین حین متوجه شدم صدای زنگ می‌آید و به من گفت شوهرم است؛ باید بروی و پنهان شوی.
 
من که خیلی ترسیده بودم، می‌خواستم از در خانه خارج شوم؛ اما شوهرش سر رسید و با دیدن من کلی سر و صدا کرد. خیلی قوی هیکل بود. به گوشه اتاق پرتابم کرد و یک قمه هم برای تهدید کردن از کمد بیرون آورد.
 
هر چه داشتم به او دادم تا بیخیالم شود. با اینحال خیلی عصبانی بود و گفت که بایستی از کارت عابر بانکت پول بدهی. من نیز از میان دسته چکم برگی را کندم و به مقدار هشت میلیون تومان در وجه حامل برایش نوشتم که او در همان زمان نقدش کرد؛ اکنون نیز از این آقا و خانم که قیافه‌شان در یادم مانده است، شکایت دارم.
 
مدت زمان کوتاهی از ثبت این شکایت نگذشته بود که تجسس‌های پلیسی شروع شد. در آدرس مورد نظر کسی نبود و از طرفی هم دوربین‌های بانکی نتوانسته بودند صورت مرد را به‌صورت دقیق ضبط کنند.

 بعد از طی حدود دو هفته بود که مرد دیگری نیز این بار به کلانتری 115 رازی مراجعه کرد و مدعی شد، در حالی‌که در خیابان در حال گشت‌زنی بوده است، زنی از راه رسید و برای پهن کردن فرشش بالای پشت بام کمک خواست. من نیز به دنبال او به درون خانه‌اش رفتم تا اول چای بخوریم و بعد به بالای بام برویم.
 
مردی وارد شد؛ در حالیکه ما در اتاق زن نشسته بودیم، گفت: گوشی‌ام در خانه جا مانده و من آمده‌ام آن را ببرم. یکدفعه زن به اتاق آمد و گفت برو داخل حمام پنهان شو. من نیز ترسیدم و زمانی‌که می‌خواستم به سمت حمام بروم، مرد رسید. از من علت بودنم را پرسید که گفتم کارگر هستم و برای جابجا کردن فرش آمدم. خیلی عصبانی شد و از کوره در رفت تا با چاقو و قمه هم پیش رفت؛ اما عذرخواهی کردم و تمام دارایی‌ام را به او دادم؛ او هم نامردی نکرد و کارت عابرم را برداشت تا از طریق آن پول بردارد که حالا فهمیده‌ام دوبار و هربار به مقدار 14 و 3 میلیون از یک صرافی خرید کرده‌اند.
 
پس از ثبت این شکایت در اداره آگاهی، دستور بازداشت مردی سابقه‌دار که به‌وسیله دوربین‌های صرافی ثبت شده بود، در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت و در اقدامی سریع، مرد و زن هر دو در یک عملیات مشترک در مخفیگاه خود در تاریخ 14 آبان‌ماه سال گذشته، واقع در محدوده خیابان گمرک شناسایی شدند و پس از بازداشت به اداره آگاهی منتقل شدند.
 
آن‌ها که در اظهارات اولیه خود منکر هر گونه جرمی بودند، وقتی با دلایل و شواهد روبرو شدند، لب به اعتراف گشودند و به 5 فقره سرقت اعتراف کردند که در هرکدام از آن‌ها، هفت الی 20 میلیون تومان دریافت کرده بودند.
 
اواخر هفته گذشته، هر دو متهم در برابر بازپرس امور ویژه سرقت جناب رسولی قرار گرفتند و پس از اقرار به جرم خود، روانه زندان شدند تا پرونده آن‌ها در انتظار صدور کیفرخواست برای ورود به دادگاه کیفری قرار بگیرد.

منبع: قدس انلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس