شماره هجدهم مدیریت رسانه با ۵پنج مقاله در ایامی نزدیک به هفته روابط عمومی منتشر شد، تا موضوع و رویکرد بیشتر تحقیق های این شماره در رابطه با روابط عمومی باشد.

روابط عمومی در اغماء/ بررسي ساختار تشكيلاتى روابط عمومى ها در ايرانبه گزارش مشرق، شماره ۱۸ این ماهنامه در روز ۱۹ اردیبهشت ماه با ۵ مقاله و ۳ یادداشت منتشر شد.

در بخش سرمقاله مدیر مسئول این ماهنامه یادداشتی با عنوان «روابط عمومی در اغماء» نوشته است، که در آن با بیان تاریخی به بررسی رخدادها و سیاست گذاری های دولت از سال ۸۴ در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی پرداخته است.

مهدی قمصریان ضمن اشاره به دلایل اهمیت و نقش روابط عمومی در یک سازمان از بد سلیقگی های مدیران در سیاست گذاری این بخش در سال های اخیر نوشته است.

سه یادداشت ویژه شماره ۱۸ عبارتند از :

معجزه ارتباطات شبکه ایی نوشته: مهدی باقریان

ضرورت ها و الزام های جریان سازی شفاف و دقیق حوزه انرژی نوشته: دکتر نعمت الهی

روابط عمومی و ضرورت فراگیری سواد رسانه ای نوشته: لیلا وصالی

5 مقاله موجود در این شماره به شرح زیر است:

بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها در ایران نوشته: شهریار رهنما

در این مقاله نویسنده به بررسی وضعیت موجود ساختار تشکیلاتی روابط عمومی های وزارت خانه های دولتی با رویکرد مقایسه تطبیقی و شناسایی نقاط افتراق و اشتراک و تعیین نقاط ضعف و قدرت ساختار موجود پرداخته است.

کارکرد سرگرمی در ارتباطات بین المللی، با نگاهی به نقش آفرینی کالاهای فرهنگی در سیاست خارجی کره جنوبی نوشته: سحر رشیدی

تحلیل محتوای مقایسه ارزش های سیاسی در سر مقاله های روزنامه کیهان و مردم سالاری در سال ۸۸ نوشته: علی اصغر سلیمانیان

در این مقاله نویسنده با استفاده از روش تحلیل محتوا کمی به تحلیل محتوای سر مقاله های روزنامه کیهان و روزنامه مردم سالاری در سال ۸۸ پرداخته است.

حقوق رسانه زیارت نوشته محمد جواد ولی زاده

اخرین مقاله این شماره در موضوع رسانه ایی شدن شرکت، عامل قدرت ارتباطی و نقش جدید روابط عمومی، به زبان انگلیسی نوشته آیگور ساویک

(مدیریت رسانه) در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس