کد خبر 569952
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

روز گذشته شهرداری تهران به دلیل تخلف وزارت صنعت نیوجرسی در مقابل این وزارت خانه قرار دادند؛ اما به نظر می‌رسد ظرف مدت بسیار کوتاهی مشکل برطرف و نیوجرسی به کنجی از خیابان و مقابل نرده های وزارت‌خانه منتقل شد.


به گزارش مشرق، ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت واقع در خیابان شهید نجات اللهی، کوچه شهید کلانتری روز گذشته به دلیل بدهی به شهرداری تهران پلمب شد.
 
مأموران شهرداری همچنین بلوک‌هایی سیمانی در مقابل در ورودی این ساختمان قرار دادند اما رفت‌وآمد کارمندان به داخل این وزارتخانه همچنان ادامه یافت.
 
در این ساختمان معاونت‌های برنامه‌ریزی، صنایع و همچنین منابع انسانی واقع شده است که شهرداری صبح امروز با قرار دادن بتن‌های سیمانی مقابل ورودی این ساختمان به پلمب کردن آن اقدام کرد.
 
شهریار عطری، مدیر اجرای احکام شهرداری منطقه شش، گفته است که وزارت صنعت از سال 1377 به دلیل تغییر کاربری سه طبقه پارکینگ این ساختمان به فضای اداری مشمول جریمه‌ای 13 میلیارد تومانی شد اما حاضر نشد این جریمه را تسویه کند.
 
این مقام شهرداری همچنین جابه‌جایی بلوک‌های سیمانی را «خلاف قانون» دانسته است.
 
اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران نیز در خصوص این پلمب گفته است، بنابر اظهارات شهردار منطقه 6 وزارت صنعت و معدن به شهرداری بابت جرایم ماده 100 بدهکار بوده است.
 
نرده‌های وزارتی بدهکار به شهرداری تهران +عکس

وی با بیان اینکه رقم بدهی وزارت صنعت به شهرداری زیاد بوده است، اظهار کرد: شهردار منطقه 6 اعلام کرده است می‌دانسته که مقابل وزارت صنعت نیوجرسی می‌گذارند ولی از آنجایی که چندین بار به وزارتخانه مربوطه اخطار داده شده بود تا نسبت به تنظیم حساب‌ها برای بدهی خود اقدام کند اما این مهم صورت نگرفته بود، بنابراین نسبت به ارجاع حکم به دایره اجرای احکام و گذاشتن نیوجرسی مقابل ساختمان این وزارتخانه اقدام کرده است.
 
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد ما به شهرداران مناطق این است که برای وصول بدهی‌های خود حداکثر تعامل را با ادارات دولتی داشته باشند، گفت: با این حال عمده دستگاه‌های اجرایی در پرداخت بدهی خود به شهرداری کوتاهی و بعضا بدهی خود را نادیده می‌گیرند.

نرده‌های وزارتی بدهکار به شهرداری تهران +عکس
 
اما نکته قابل توجه این است که چند ساعت بعد از گذاشتن از بلوک های سیمانی؛ بلوک ها به پشت میله‌ها در کنجی از خیابان منتقل شد و به نظر می رسد که نرده ها متخلف بودند نه وزارت صنعت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس