کد خبر 569951
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

سرمربی سابق تیم آکادمی کیا درباره علت جدایی اش از این آکادمی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی دوستی مهر و مهدی مهدوی کیا همواره رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند. آنها حتی آکادمی کیا که این روزها نامش حسابی سر زبان ها افتاده را نیز با هم تاسیس کردند و کار را جلو بردند. امروز اما خبری عجیب درباره این آکادمی خیلی ها را شوکه کرد. خبری که حکایت از جدایی دوستی مهر از آکادمی کیا داشت.

می روم دنبال معلمی
دوستی مهر درباره علت جدایی اش از آکادمی کیا به "ورزش سه" می گوید: واقعیت این است که دلیل خاصی ندارد. آقای مهدوی کیا ترجیح دادند که ما نباشیم. من 30 سال است به شغل معلمی مشغولم و از این به بعد هم معلم می مانم. هیچ مورد خاصی پیش نیامده و تمام مواردی که از سوی دوستان در آکادمی کیا مطرح شده، درست است.

مهدوی کیا را از پسرم بیشتر دوست دارم
او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: من هیچ مشکلی با مهدی مهدوی کیا ندارم. تا روزی که فوتبال وجود دارد، فاصله ای میان من و مهدی نمی افتد. او را حتی از پسر و برادرم هم بیشتر دوست دارم. مشکلی با هم نداریم و از این به بعد نیز مثل دو دوست به کارمان ادامه می دهیم.

فرصت به جوان ها رسید
سرمربی سابق تیم های ملی پایه ایران همچنین تاکید می کند: اگر منطقی نگاه کنیم، بهتر هم شد که من از آکادمی کیا جدا شدم. اینطور می شود مربیان جوان تر خودشان را نشان دهند. من همیشه کنار مهدی مهدوی کیا هستم و او را دوست دارم.

واکنش به اختلاف با هادی مهدوی کیا
دوستی مهر درباره اینکه گفته می شود مشکلش با هادی، برادر مهدی مهدوی کیا بوده است، می گوید: من اصلا نمی خواهم به این موضوع بپردازم. در طول تمام سال های فعالیتم در فوتبال شما یک بار از من حاشیه ای ندیدید و الان هم دنبال حاشیه نیستم. من عاشق معلمی هستم و الان هم به شغل خودم می پردازم.

از هم جدا نمی شویم
او صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: تاکید می کنم رابطه من و مهدی مهدوی کیا گسستنی نیست. او عزیز من است و تا روزی که فوتبال باشد، ما از هم جدا نمی شویم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس