کد خبر 569741
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

زمانی که قرار است فیلمی تجاری و صرفا در جهت جذب مخاطب و برای گیشه ساخته شود، بازیگر قطعا به خودش این حق را می‌دهد تا دستمزد بالایی را طلب کند.

به گزارش مشرق، محمد احمدی تهیه‌کننده سینما در پاسخ به این سوال که دستمزد بازیگران بر چه اساسی تعیین می‌شود، گفت: واقعیت امر اینجاست که قاعده‌ای ندارد؛ اما در اصل به بودجه فیلم مربوط می‌شود و تا آنجایی که من با بازیگران برخورد داشتم، این آگاهی را دارند که تصمیم بگیرند در چه نوع فیلمی بازی کنند. در نتیجه بر این اساس می‌توان وارد مذاکره شد و دستمزدها را تعیین کرد.

وی افزود: زمانی که قرار است فیلمی تجاری و صرفا در جهت جذب مخاطب و برای گیشه ساخته شود، بازیگر قطعا به خودش این حق را می‌دهد تا دستمزد بالایی را طلب کند که به نظرم تصمیم درستی است.

وی ادامه داد: اگر فیلمی برعکس فیلم‌های تجاری، قصد کشاندن مخاطب در سطح گسترده به سینما را نداشته باشد، بودجه فیلم توانایی زیادی برای پرداخت دستمزد بالای بازیگر ندارد.

احمدی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: پس باید تعادلی بین دستمزد بازیگران و بودجه فیلم که براساس چه چیزی ساخته می‌شود و هدفش چیست، به وجود بیاید تا خروجی کار مثبت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس