کد خبر 569536
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

رئیس و هیات امنای کمیته امداد با نقل مکان به ساختمان آزادی نخستین جلسه شورای مدیران و هیات امنای این نهاد را در ساختمان جدید برگزار کردند.

به گزارش مشرق، رئیس و هیات امنای کمیته امداد هفته گذشته به ساختمان جدید و در دست تکمیل کمیته امداد واقع در خیابان آزادی منتقل شدند و نخستین جلسه کاری خود را در این ساختمان برگزار کردند.

سایر مدیران و کارکنان کمیته امداد نیز با تکیمل ساختمان و اتمام مراحل تجهیزات اداری به تدریج تا پایان تیرماه جابه جا خواهند شد.

گفتنی است این ساختمان از 5 ماه پیش در منطقه آزادی خریداری شده است و با اتمام مراحل عملیات عمرانی برای تجهیزات اداری آماده خواهد شد و هر هفته یکی از ادارات و بخش‌های کمیته امداد از ساختمان سوهانک به ساختمان آزادی منتقل خواهند شد.

وعده انتقال ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) از سوهانک در شمال شهر تهران به یک منطقه متناسب با فعالیت های کمیته امداد از زمان حضور مهندس سید پرویز فتاح در راس این نهاد مردمی و به دلیل دور بودن ساختمان فعلی کمیته امداد از مرکز شهر و حساسیت مردم نسبت به این ساختمان مورد تاکید قرار گرفت که در نهایت این اقدام  در اوایل سال 95 منجر به اتخاذ این تصمیم شد.

به گفته فتاح هزینه فروش ساختمان کمیته امداد در منطقه سوهانک صرف امور مرتبط با مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همگی ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    بسیارکار خوبی کردی خداوند شما سلامت بدارد چنین کار بزرگی کردی اقای فتاح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس