رضا سعیدی پور با اشاره به فروش بالای "رسوایی2" گفت: فیلم های ده نمکی را مردم دوست دارند. "رسوایی 2" هم در اکران دوم نوروزی فروش قابل توجهی داشته است.

مردم به خاطر اسم ده نمکی برای تماشای گروه فرهنگی مشرق - رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمای آزادی  گفت: با توجه به مصوبه اخیر شورای صنفی که باعث شد سالوادور از اکران سینماها برداشته شود یک افت نسبی در سینماها احساس شد اما با توجه به فروش بالای" 50 کیلو آلبالو"، " ابد و یک روز" و "بادیگارد" که هنوز روی پرده هستند این افت کمتر احساس می شود. این را هم باید بگویم که ما هم اکنون همه فیلم هایی که روی پرده هستند را در سینما آزادی به نمایش گذاشته ایم.

وی با اشاره به فروش بالای "رسوایی2" افزود: فیلم های ده نمکی را مردم دوست دارند و هنگامی که می خواهند همراه با خانواده به تماشای فیلم بنشینند ترجیح می دهند فیلم های ده نمکی را ببینند . "رسوایی 2" هم در اکران دوم نوروزی فروش قابل توجهی داشته است به طوری که ما در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از اکران آن بسیار راضی بودیم و جزو یکی از پرفروش های سینما آزادی بود.




{$sepehr_media_1522901_400_300}

دانلود

به گزارش میزان، سعیدی پور با اشاره به تبلیغات اندک این فیلم تصریح کرد: یکسری از فیلمها به خاطر اکران خارج از کشور در شبکه های ماهواره ای هم تبلیغ می شوند اما یکسری از فیلم ها مثل بادیگارد و "رسوایی2" فقط تبلیغ در داخل کشور دارند به نظرم این امر به صورت مکمل انجام شود فروش فیلم ها افزایش چشمگیری خواهد داشت.

شب گذشته طی صحبتی که با مسعود ده نمکی داشتم و او در رابطه با فیلمش سوال می کرد به او گفتم مردم به خاطر اسم ده نمکی برای تماشای "رسوایی2" به سینماها می آیند اما اگر عوامل دیگر مانند تبلیغات ، پخش آنونسهای این فیلم و تبلیغات شهری به آن اضافه شود فروش فیلم قابل توجه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم تمام فیلم هایی که در سینما های ایران اکران می شود به فروش خوبی دست یابند و برای همه ذائقه های مردم فیلم ساخته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس