کد خبر 568902
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

تعداد گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت طی چند سال اخیر رشد زیادی داشته است و انتخاب بهترین گزینه از بین انبوه دستگاه‌ها کمی مشکل به نظر می رسد.

 به گزارش مشرق، امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و بدون نیاز به خارج کردن آنها از گوشی قابلیتی کارآمد است و کم و بیش به استانداردی در میان گوشی های اندرویدی تبدیل شده است. در ادامه شما با بهترین گوشی های دو سیم کارته اندرویدی موجود در بازار آشنا خواهید شد.

شیائومی Mi 5: قدرتمندترین گوشی هوشمند دو سیم کارته
 
شیائومی Mi 5 توانایی رقابت با پرچمداران دنیای اندروید همچون گلکسی اس ۷ سامسونگ و ال جی G5 را دارا است. در  سخت افزار این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، برترین محصول شرکت کوالکوم استفاده شده است.

معرفی بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار +عکس

قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نیز یکی از چندین قابلیت چشمگیر آن است. اما مشکل کار اینجا است که این گوشی قدرتمند چینی هنوز موفق نشده راه خود را به بازار همه کشورهای دنیا باز کند، اما کاربران ایرانی به زودی می توانند صاحب یکی از این گوشی های قدرتمند چینی شوند. قیمت این دستگاه حدود 1.300.000 تومان است.

هوآوی Honor 7: بهترین گوشی دو سیم کارته از هر لحاظ
 
معرفی بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار +عکس
 
این محصول هوآوی با قیمت هوشمندانه ای که برایش تعیین شده به خوبی توانسته از پس مشکل ارزش خرید که سایر گوشی‌های هوشمند با آن درگیر هستند عبور کند. طراحی چشمگیر، اسکنر اثر انگشت با عملکرد عالی و عمر باتری مناسب از نقاط قوت این گوشی به شمار می روند. البته امکان پشتیبانی از دو سیم کارت را در کنار سایر قابلیت های آن همچون حافظه داخلی شانزده گیگابایتی را نیز فراموش نکنید. این گوشی با قیمت ۳۶۹ دلاری خود گزینه ای ایده آل برای کسانی است که به دنبال خرید گوشی زیبا، قدرتمند و دو سیم کارته هستند. قیمت این دستگاه حدود 1.170.000 تومان است.
 
موتورولا Moto G: اقتصادی ترین گوشی دو سیم کارته
 
معرفی بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار +عکس
 
اگر به دنبال گوشی دو سیم کارته با قیمت معقول هستید، موتورولا G را به شما پیشنهاد می کنیم. قول می دهیم شما هم از قابلیت های متعدد آن شگفت زده شوید. صفحه نمایش ۵ اینچی HD آن بسیار بهتر از سایر گوشی ها در این رده قیمت است. جالب است بدانید این گوشی ۱۷۹ دلاری علاوه بر پشتیبانی از دو سیم کارت، امکان پشتیبانی از کارت حافظه SD را هم دارد. اگر عملکرد گوشی برای شما مهم است هم به شما اطمینان خاطر می دهیم این گوشی بهترین عملکرد در این رده را دارا است. قیمت این دستگاه حدود 700.000 تومان است.
 
هوآوی P8 Lite: زیبایی در کنار قابلیت های متعدد با قیمتی معقول
 
معرفی بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار +عکس
 
این گوشی نیز همچون برادر بزرگترش هوآوی P8 قدرتمند است، اما قیمتی معادل نصف آن دارد. این گوشی علاوه بر پشتیبانی از دو سیم کارت، امکان اتصال به شبکه LTE، کیفیت دوربین بالا و ظاهری زیبا را در اختیار کاربر قرار می دهد. دو گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه SD نیز از قابلیت های دیگر آن است. قیمت این دستگاه حدود 600.000 تومان است.
 
هوآوی Honor 5X: دو سیم کارت همراه با پشتیبانی از حافظه SD
 
معرفی بهترین گوشی‌های دو سیم کارته بازار +عکس
 
اگرچه ممکن است این گوشی به اندازه هوآوی Honor 7 قدرتمند نباشد، ولی یک مزیت بزرگ دارد. می توانید در عین حال که دو سیم کارت را داخل آن قرار داده اید، از کارت حافظه SD نیز استفاده کنید. از این مهم تر، قیمت این گوشی ۵٫۵ اینچی تنها ۱۹۹ دلار است. قیمت این دستگاه حدود 750.000 تومان است.

منبع: تک‌شات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    تبلیغات برند خارجی متاسف هستم مشرق
  • بیر نَفَر ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    0 0
    چرا از گوشی وطنی GLX-G6 تبلیغ نمی کنین؟؟؟ حد اقل میتونید خودتون یه مقایسه ای بکنید بعداً تبلیغش کنین لااقل میشه گفت که ایرانی ترین گوشی هست یا نه؟ :(( :))
  • ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    GLX خودمون رو نزدی اقایون ولایتمدار کالای داخلی پس چی میشه؟
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    گوشی GLX به خاطر نداشتن پشتیبانی رسمی گوگل و نبود امکان بروزرسانی سیستم عامل، امکان رقابت با بقیه دستگاه‌ها رو نداره
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    شما این موارد را از کجا میگید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس