کد خبر 568809
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

شمشیرباز المپیکی ایران گفت: تمام تیم‌های دنیا در ر‌قا‌بت‌های جهانی به دنبال این بودند که با ایران بازی نکنند.

به گزارش مشرق، مجتبی عابدینی درباره چهارمی تیم ‌ملی ایران در ر‌قا‌بت‌های جهانی برزیل، اظها‌ر کرد: برای اولین‌بار بود که ر‌قا‌بت‌های جهانی شمشیربازی ایران به چنین جایگاهی می‌رسد و تمام دنیا از این موضوع به وجد آمده بودند و حتی همه برایشان سوال شده بود که ایران چه کاری انجام می‌دهد که به چنین پیشرفتی رسیده است.

عابدینی در ادامه افزود: همان طور که گفتم این اتفاق در تاریخ شمشیربازی ایران بی‌سابقه بود و در ر‌قا‌بت‌های جهانی ریو تمام دنیا به دنبال این بود که با تیم ایران بازی نکنند. فرانسه و آمریکا برابر ما شکست خوردند. جلوی رومانی و مجارستان هم بد بازی نکردیم، اما ناداوری زیادی در حق ما صورت گرفت، خدا را شکر که بالاتر از تیم‌هایی مثل کره جنوبی، فرانسه و آمریکا قرار گرفتیم.

او درباره پیروزی برابر آمریکا تیم اول رنکینگ جهانی گفت: قبل از این مسابقه‌ها آمریکا در رده نخست رنکینگ جهانی بود و قهرمانی جهان و نایب قهرمانی المپیک پکن را در کارنامه دارد. واقعاً پیروزی شیرین بود. آنها هم در حالی که شمشیربازان المپیکی این کشور در تیم اعزامی به ریو حضور داشتند.

شمشیرباز المپیکی ایران درباره جا‌م جها‌نی مادرید مسکو گفت: دو مسابقه آینده ما در مادرید و مسکو اهمیت زیادی دارد و به خصوص برای من و علی پاکدامن چون امتیازهای آن برای رنکینگ بازی‌های المپیک تاثیر می‌گذارد و باید جایگاه خوبی را به دست آوریم. ما برای بهتر بازی کردن به این ر‌قا‌بت‌ها می‌رویم و امیدواریم باز هم نتیجه‌ مورد نظر برسیم.

او در پایان گفت: باید از شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک تشکر کنم که بعد از پنج سال مشکل من را با یکی از باشگاه‌ها رفع کرد، از سال 90 من 10 میلیون تومان از یک باشگاه طلب داشتم که موفق به گرفتن آن نمی‌شدم، اما شهنازی این کار را انجام دادند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس