کد خبر 568711
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰

تيم هاي ليورپول انگليس و سويا اسپانيا با از پيش روي برداشتن حريفان خود به ديدار نهايي ليگ اروپا راه يافتند.

به گزارش مشرق، دور برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا بامداد پنجشنبه برگزار شد و تيم هاي ليورپول و سويا جواز حضور در فينال را كسب كردند.

در ورزشگاه آنفيلد، ليورپول در حالي ميزبان ويارئال اسپانيا بود كه در ديدار رفت با يك گل شكست خورده بود و بر همين اساس، سرخ پوشان ليورپول براي جبران شكست ديدار رفت از همان دقايق ابتدايي حملات گسترده اي را آغاز كردند.

حملان شاگردان «يورگن كلوب» سبب شد تا «ماريو سوريانو» مدافع و كاپيتان ويارئال در دقيقه هفتم به اشتباه دروازه تيم خودي را باز كند.

در نيمه دوم شرايط تغيير نكرد و برتري ليورپول تداوم يافت تا «دانيال استوريج» در دقيقه 63 گل دوم را به ثمر رساند.

در دقيقه 71، «ويكتور رويز» مدافع ويارئال با دريافت دومين كارت زرد خود از زمين اخراج شد تا كار براي نماينده اسپانيا دشوارتر شود.

در دقيقه 81، كار تيمي بازيكنان ليورپول سبب شد تا توپ به «آدام لالانا» رسيده و اين بازيكن سومين گل ميزبان را به ثمر رسانده و سند فيناليست شدن اين تيم انگليسي را امضاء كند.

اين ديدار با برتري 3 بر صفر به پايان رسيد تا ليورپول در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به پيروزي 3 بر يك رسيده و فيناليست شود.

در ديگر ديدار، سويا اسپانيا كه در دو فصل گذشته قهرمان ليگ اروپا شده است در ورزشگاه رامون سنچز بيخوان شهر سويل ميزبان شاختار دونتسك اوكراين بود. دو تيم در بازي رفت به تساوي 2 بر 2 رسيده بودند.

در بازي برگشت، سويا به پيروزي سه بر يك رسيد تا در مجموع دو بازي رفت و برگشت با حساب 5 بر 3 برنده شده و براي سومين فصل متوالي فيناليست شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس