کد خبر 56849
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۹

سارقان متعرضي كه با تعارف شيريني آغشته به موادبيهوشي زنان را بيهوش و ضمن سرقت اموال، به آنان تعرض مي‌كردند، دستگير شدند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، يگان گشت کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ در 15خرداد سالجاري به يك دستگاه خودرو سواري سمند سفيد رنگ سرقتي در محدوده مرکزي پايتخت با دوسرنشين به نام‌هاي «محمد رضا» و «علي» مشكوك و ضمن توقف، خودرو را به پاركينگ منتقل کردند.

دو متهم دستگيرشده در تحقيقات پليسي ضمن انكار سرقت مدعي شدند که خودرو را از دوستشان به امانت گرفتند.

ماموران در بررسي سيستم ثبت شكايات دريافتند چندي پيش زني ميانسالي از به سرقت رفتن خودروسمند سفيد رنگش خبر داده بود كه اين زن با حضور در پليس آگاهي به كارآگاهان گفت كه سارقان چند روز قبل با بهانه انجام معاملات ملکي، با يک جعبه شيريني به منزل من آمدند که با خوردن شيريني بيهوش شده و روز بعد در بيمارستان لقمان به هوش آمدم و پس از آن متوجه شدم كه سارقان ضمن تعرض، حدود 500 ميليون تومان از اموال منزلم را به سرقت برده و متواري شدند.

کارآگاهان پس ازهماهنگي داديار شعبه دوم داسراي جنايي تهران در بازرسي از منزل متهم علاوه بر کشف اموال سرقتي حتي شيريني تازه آغشته به مواد بيهوش‌کننده را نيز به همراه انبوهي از اسناد جعلي و اموال سرقتي متعلق به زن مالباخته کشف کردند.

در روز بعد از دستگيري معلوم شد سه کارگر پارکينگ خودرو بيهوش شده و به بيمارستان لقمان منتقل شدند.

كارآگاهان در بررسي از كارگران پاركينگ دريافتند سارقان هنگامي كه خود را در چنگ پليس ديدند براي فرار از دست پليس با بيان اين ادعا كه شيريني‌ها تازه است و حيف است خراب شود آنان را به ماموران تعارف كردند کارآگاهان پليس با توجه به اين که در حين انجام مأموريت بوده از خوردن شيريني خودداري کرده و پيشنهاد متهمان را رد کردند. اما کارگران پارکينگ شيريني‌ها را تحويل گرفته و لحظاتي بعد اين سه نفر پس از بيهوشي به بيمارستان منتقل شدند.

با کشف اين اموال و حضور زن مالباخته و همچنين وضعيت کارگران پارکينگ، متهمان چاره‌اي جز اعتراف نداشتند و اعتراف كردند كه دوست ديگرشان به نام «کامران» با مالباخته از قبل آشنا بود و آنها سعي داشتند تا يک ملک بلاصاحب را با جعل اسناد و با کمک زن مالباخته، به صورت کلاهبرداري به يکي از شهروندان بفروشند که بين آنان اختلاف پيش آمد و در آن روز با رفتن به منزل اين زن قصد سرقت و انتقام‌گيري داشتيم.

به گزارش ايسنا، درادامه تحقيق در اين پرونده مشخص شد يک نفر ديگر به همين شيوه مورد سرقت قرار گرفته و شاکي پس از بيهوشي مورد تجاوز قرار گرفته است که پرونده شکايت آن در پايگاه ششم پليس آگاهي در حال بررسي است.

با دعوت از شاکي دوم پرونده، وي متهمان دستگير شده را شناسايي کرد. اين زن به افسر پرونده گفت كه يکي از متهمان با همسرم دوست است. اين افراد متوجه شدند که من با همسرم اختلاف دارم و شب حادثه با يک جعبه شيريني به منزلمان آمده بودند تا به اصطلاح ما را آشتي بدهند ما شيريني نخورديم و آنها شيريني را در خانه گذاشته و رفتند. بعد از خوردن شيريني ما مسموم و بيهوش شديم.

در شکايت سوم مشابهي معلوم شد متهم اصلي اين پرونده يک زن و شوهر را به عنوان ميهمان به خانه‌اش دعوت کرده که شوهر اين زن بعد از خوردن شيريني بيهوش اما زن پس از آن که فهميد متهمان قصد تعرض به او را دارند، از آن خانه فرار کرد.

در ادامه رسيدگي متهم سوم اين پرونده در پي تلاش کارآگاهان دستگير شد.

سرهنگ عباسعلي محمديان رييس پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: متهمان داراي سوابق اتهامي در زمينه‌هاي جعل و کلاهبرداري و موادمخدر بودند که تحقيقات بيشتر درمورد ساير اتهامات اين افراد ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس