کد خبر 567281
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰

برنامه «فیلم کوتاه» این هفته با اجرای آزاد محمدی فیلمساز به گفتگو با مهدی جعفری فیلمبردار و کارگردان اختصاص دارد و فیلم کوتاهی از نولان را نیز پخش و سپس تحلیل می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه کنندگی عماد خدابخش و کارگردانی رضا مهران‌فر این هفته با اجرای آزاد محمدی روی آنتن می‌رود.

در این برنامه با مهدی جعفری فیلمبردار و کارگردان فیلم کوتاه گفتگو می‌شود و بنا است فیلم «غروب حلزون» ساخته او نیز روی آنتن برود.

پس از آیتم خبرهای مربوط به فیلم کوتاه، قسمت‌هایی از انیمیشن «کاغذ خالی» ساخته سیاوش خدایی پخش می‌شود و او درباره این فیلم سخن می‌گوید.

پشت صحنه فیلم «در پیکر» به کارگردانی مهدی آقا جانی و فیلم «دودل‌برگ» ساخته کریستوفر نولان فیلمساز شناخته شده در ادامه «فیلم کوتاه» روی آنتن می‌روند و ارسلان امیری به تحلیل ساخته نولان می‌پردازد.

بیست و چهارمین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه شنبه 14 اردیبهشت ساعت 21 به مدت 60 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آنچهارشنبه 15 اردیبهشت ساعت 9 صبح و جمعه 17 اردیبهشت ساعت 19 خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس