منابع رسانه ای انگلیسی از درخواست رسمی پناهجویی سه تبعه عربستان سعودی به وزارت این کشور در پی رد درخواست مشارکت در ساخت مسجد برای فعالیت جریانهای وهابی خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای انگلیسی از درخواست رسمی پناهجویی سه تبعه عربستان سعودی به وزارت این کشور در پی رد درخواست مشارکت در ساخت مسجد برای فعالیت جریانهای وهابی خبر داده اند.

درخواست پناهچویی سه تبعه سعودی به انگلیس+عکس

بنابر گزارش یک نشریه بریتانیایی، این سه نفر شامل یک زن و مرد جوان سعودی تبار بنامهای "هیفا و عبدالله الشمرانی 29 و 36 ساله به همراه دو فرزندشان محمد و غاده" رسما با حضور در وزارت کشور انگلیس درخواست پناهندگی کرده اند. رسانه های انگلیسی علت این درخواست را به مخالفت این زوج با پیشنهاد گروهی از دانشجویان بورسیه شده از سوی دربار آل سعود برای مشارکت در موضوع "خرید کلیسای مسیحیان شهر گلاسکو اسکاتلند و تبدیل آن به مسجد و مدرسه ترویج عقائد وهابی گری" عنوان کرده و از بررسی درخواست آنها توسط مقامات مسئول خبر داده اند. لازم به ذکر است که از ابتدای بحران در سوریه و عراق، هزاران تروریست وهابی ساکن اروپا که در مساجد تاسیس شده از سوی عربستان سعودی، قطر و ترکیه تحصیل کرده اند، به صفوف گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش و القاعده پیوسته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس