کد خبر 567183
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت سالگرد شهادت «حسین الحوثی»، روند حوادث منطقه را به نفع آمریکا و صهیونیست ها دانست.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «عبدالملک الحوثی» رئیس جنبش انصارالله یمن طی سخنانی به مناسبت سالگرد شهید «حسین الحوثی» اظهار داشت: هر کس در واقعیت تامل کند منفعتی را مشاهده نمی کند.

بر اساس این گزارش عبدالملک الحوثی در ادامه سخنان خود در همین زمینه تصریح کرد: دشمن سعودی اقدام به دشمنی در این سطح در حق کشور همسایه خود می کند.

وی همچنین عنوان کرد: آیا می توانیم بگوییم که آنچه در منطقه و یمن رخ می دهد، به نفع مردم فلسطین است. بلاشک واضح است که آنچه در منطقه ما در جریان است به نفع یک طرف است و آن هم صهیونیست ها و آمریکا است.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه اظهار داشت: حوادث ۱۱ سپتامبر صورت گرفت تا بزرگترین بهانه و فریب برای هدف قرار دادن امت اسلامی در این سطح بالا باشد.

عبدالملک الحوثی همچنین تصریح کرد: قرآن کریم تنها ضامنی است که امت اسلامی برای مقابله با گمراهی در این سطح به آن نیازمند است.

وی عنوان کرد: لابی صهیونیست با تمامی کینه هایش اقدام می کند و بسیاری از توطئه ها را برای امت ما طرح ریزی می کند. همچنین فتنه ها، دسیسه ها و بحران هایی را ایجاد می کند.

رهبر جنبش انصارالله در همین راستا افزود: رژیم صهیونیستی خطری برای ثبات جهانی و همچنین کشورهای غربی محسوب می شود.

وی در همین زمینه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی جنگ ها و بحران های اقتصادی را در جهان مهندسی می کند.

عبدالملک الحوثی همچنین در رابطه با شهید حسین الحوثی نیز گفت: فرمانده شهید به شکل اساسی بر کسب هدایت از قرآن کریم تمرکز کرده بود.

رهبر جنبش انصارلله یمن در ادامه عنوان کرد: اسرائیل در حال حاضر در دشمنی علیه یمن از راه های مختلف و از روی تعصب همکاری می کند.

وی همچنین تصریح کرد: مردم یمن برای دومین سال با دشمنی وحشیانه از سوی قدرت های شرور مواجه است. هر آنچه که مردم یمن برای محیط خود تقدیم کرده، خیر است و دشمنی علیه آن توجیهی ندارد.

الحوثی در ادامه سخنان خود گفت: چه کسی در صدد تخریب منطقه و یمن است و از بین رفتن ثبات و امنیت در تمامی کشورهای منطقه به نفع کیست؟

وی در همین راستا افزود: نوبت به نظام عربستان سعودی نیز مانند دیگر کشورهای منطقه خواهد رسید.

رهبر حوثی های یمن اظهار داشت: اقدامات و جنایاتی که القاعده و دیگر گروه ها انجام می دهند و منجر به آسیب رساندن به امت می گردد، به نفع کیست؟

وی در همین رابطه افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می کند که امت را از هویت، فرهنگ و اصولش تهی کند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس