کد خبر 566846
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در واکنش به شایعه استعفا خود گفت: بنده به هیچ عنوان از سمت خود استعفا نکرده‌ام و حتی نامه‌ای نیز برای موافقت با استعفایم به وزیر ورزش و جوانان ارائه نکرده‌ام.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی روز چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 94 به ریاست غلامرضا شعبانی بهار معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک در هتل استقلال برگزار شد که محمود رشیدی در این انتخابات با کسب 29 رای از 40 رای ماخوذه را کسب کرد و به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

حالا با گذشت کمتر از یک سال شایعه‌هایی مطرح شده که محمود رشیدی با توجه به مشکلات فراوانی که این فدراسیون دارد از مسئولیت خود استعفا کرده و متن نامه استعفای خود را نیز طی چند روز گذشته در 2 مرحله به محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ارائه کرده است.

محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در واکنش به این خبرها اظهار داشت: بنده به هیچ عنوان از سمت خود استعفا نکرده‌ام و حتی نامه‌ای نیز برای موافقت با استعفایم به وزیر ورزش و جوانان ارائه نکرده‌ام.

وی در پایان گفت: این شایعه‌ ها صحت ندارد و از شنیدن این موضوع تعجب می‌کنم. بنده همچنان در فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس