کد خبر 566393
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

دوروز گذشته مرد میانسالی که بعلت درمان به بیمارستان میلاد مراجعه کرده بود خود را از طبقه اول اورژانس به طبقات زیرهمکف پرتاب و خودکشی کرد.

رحمتی مدیرروابط عمومی بیمارستان ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق رخ داده است اما ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد.
 
وی ادامه داد: اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.
 
رحمتی با بیان اینکه در روز جمعه این فرد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و ویزیت اولیه‌اش انجام می‌شود و سپس برای انجام آزمایشات به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می شود. اما از آنجا که دفترچه اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش می‌خواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه اش را امضا کند تا درمانش به صورت رایگان ادامه پیدا کند.
 
مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد افزود: این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را از طبقه اول اورژانس به زیرهمکف پرتاب کرده است و اکنون در کماست.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است ؟ گفت: هیچ بدرفتاری با وی صورت نپذیرفته و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته گواهی بر این مدعا هستند.
 
این در حالی است که برادرزاده این بیمار مدعی شد: عمویم دچار درد شکمی شدید شده بود و در بوئین زهرا درمانش به خوبی انجام نشد و به همین خاطر به بیمارستان میلاد تهران مراجعه کرد اما چون اعتبار دفترچه بیمه‌اش تمام شده بود از او طلب 300 هزار تومان پول کرده بودند و علی رغم آنکه بستگان ما در مسیر بودند تا پول برسانند بیمارستان از بستری وی ممانعت کردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرهاد ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 0
    چرا دروغ می گید؟پارسال پدر من هم همین مشکل رو داشت اول دویست هزار تومان به حساب بیمارستان ریختیم بعدش پذیرش کردند،هرچند وقتی دفترچه رو تمدید کردیم و کارای بیماری پدرم تموم شد پولمونو پس دادند،اما تا پول واریز نشد ار پذیرش خبری نبود...
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 0
    قتل الخراصون ، مرگ بر دروغگوهائیکه شرم نمیکنند و با بی شرمی آن همه مراجعه کننده ای که در بیمارستان حضور داشتند و شاهد ماجرا بودند را نادیده می گیرند .
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    من هم مریض بودم وبه بیمارستان میلاد رفتم و برخورد پرسنل این بیمارستان فوق العاده بد و توهین امیز بود ومن از خیر عمل در ان بیمارستان گذشتم و با وجود درد شدیدی که داشتم با روحی افسرده بیمارستان را ترک کردم جا دارد اقایان مسئولین یک تحول اساسی در امور اداری و پرسنلی که در رابطه مستقیم با مراجعین میباشند انجام و پرسنل خاطی و بی حوصله را اخراج و از دانشجویان جوان پزشکی که هر دو نفر انها حقوق یک نفر از پرسنل مفت خور فعلی را بگیرند
  • میلاد ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    1 0
    واقعا جای تاسف داره فقر ملت ایرانو از پا دراوده اوناییم که گردن کلفت میکنن با پول مردم بدبخت عین خیالشون نیس...وای برما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس