کد خبر 566383
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: معادن شن و ماسه باید هر چه سریع تر تعطیل شوند و ما به نهادهای مسئول هشدار می دهیم که اگر نمی توانند این کار را انجام دهند ما از روش های دیگری استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در دویست پنجاه و پنجمین جلسه شورا با اعلام هشدار به نهادهای مسئول در شهر تهران، گفت: متاسفانه موضوع معادن شن و ماسه در منطقه 18 به فراموشی سپرده شده است، حال آنکه این معادن باید خیلی قبل تر تعطیل می‌شد. از اینرو به استانداری، فرمانداری، وزارت صنایع و معادن و نیروی انتظامی هشدار می‌دهیم که هر چه زودتر اقدام به تعطیلی این معادن کنند که در غیر اینصورت به روش های دیگر متوسل خواهیم شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر امروز به سبب شرایط جوی مشکلات این معادن فراموش شده است در روزهای آینده که مشکلات گرد و غبار ناشی از این معادن جان شهروندان را به لبشان می رساند چگونه حل خواهد شد. ادامه داد: در همین بارندگی های اخیر فاصله رودخانه کن با این گودهایی که برداشته شده به 3 متر رسیده که اگر به این امر رسیدگی نشود خطر سیل یک تهدید بالقوه خواهد بود.
 
چمران با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص قاچاق کالا نیز با بیان اینکه همانطور که ایشان فرمودند در رابطه با قاچاق کالا آنگونه که باید برخورد نمی شود، ادامه داد : چندی پیش هم ما نیز به وجود میوه های قاچاق اشاره کرده بودیم که واقعا مایه شرمندگی است، در کشوری با این امکانات و زیر بنای کشاورزی برخی میوه قاچاق می کنند.
 
وی با بیان اینکه میوه قاچاق نمی بایستی پیدا شود و ما انتظارمان از شهرداری تهران این است که این موضوع را دنبال کنند، افزود: نکته ی دیگری که باید یاد آوری کنیم بحث خریدهای خارجی است که خوشبختانه شهرداری تهران در خصوص عدم خریدهای خارجی و حمایت از تولیدات داخلی جهت‌گیری خوبی داشته و این قاعده را رعایت کرده است. امیدواریم همه سازمان‌ها از خرید مواد خارجی که نظیرش در کشور تولید می شود خودداری کنند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب اشاره کرد و گفت: بعد از سالها و بعد از تحمل و رنج و مشقت های فراوان با تلاش مدیریت شهری نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب منتقل شد و امیدواریم ثمرات خوبی هم به همراه داشته باشد
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس