کد خبر 565914
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

« سعد الحریری»رئیس حزب جریان المستقبل گفت كه « احمد داود اوغلو» نخست وزیر تركیه قول داد كه درچارچوب یك سفر منطقه ای به لبنان برای اعلام حمایت تركیه از لبنان سفر كند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، الحریری كه پنجشنبه شب وارد استانبول شد تا با مقامات ارشد تركیه دیدار كند، ضهر امروز( شنبه) با داود اوغلو در فرودگاه آتاتورك این شهر دیدار كرد.

دو طرف در این دیدار كه « لطفی الفان» معاون نخست وزیر و « ناجی اوجی» وزیر آموزش و « محمد موزن» وزیر بهداشت تركیه و مشاوران الحریری حضور داشتند در باره اوضاع لبنان و منطقه گفت وگو كردند.

الحریری قبل از این دیدار با « رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری تركیه در استانبول ملاقات كرده و قرار شده بود تا ادامه بررسی موضوعات مورد علاقه دو طرف در دیدار نخست وزیر اسبق لبنان با نخست وزیر تركیه پیگیری و تكمیل شود.

رئیس حزب جریان المستقبل بعداز دیدار با داود اوغلو به خبرنگاران گفت: در باره اوضاع لبنان و منطقه به ویژه نقض اخیر آتش بس در سوریه صحبت كردیم.

وی درپاسخ به این سوال كه آیا در باره تحولات در حلب سوریه با داود اوغلو گفت و گو كردید؟، گفت: ترك ها بی نهایت ناراحت و خشمگین هستند.

این عنصر وابسته به رژیم آل سعود با تكرار ادعای اربابان سعودی وغربی خود و همسوی با تروریست های صهیونیستی و تكفیری علیه « بشار اسد» رئیس جمهوری، به جامعه جهانی هم حمله كرد.

الحریری گفت: مشكل این است كه جامعه جهانی با روشی مطلوب برای پایان بحران در سوریه اقدام نمی كند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس