کد خبر 565513
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

سولماز غنی گفت: برای حل مشکل مالی و کم کاری نمی توان راهکاری را ارائه داد زیرا در طول همه سالهایی که بازیگران دچار چنین مشکلی بوده اند نشان داده ایم تنها به دادن شعار بسنده می کنیم.

به گزارش مشرق، سولماز غنی بازیگر تئاتر و تلویزیون در خصوص این روزهای کاری خود گفت: این روزها مشغول هیچ کاری نیستم زیرا این اواخر فیلمنامه هایی که به من پیشنهاد می‌شد دوست نداشتم؛ البته به خاطر یک سری مسائل شخصی هم تشخیص می دهم در هر پروژه ای حضورنداشته باشم.
 
وی افزود: برای برخی از بازیگران حرفه بازیگری، تنها منبع در آمد است که این باعث ایجاد مشکل می‌شود به چنین بازیگرانی پیشنهاد می‌کنم که دنبال منبع درآمد دیگری باشند و یک شغل دیگر در کنار بازیگری برای خود مهیا کنند.
 
بازیگر"تب سرد" ادامه داد: برای حل مشکل مالی و کم کاری نمی توان هیچ راهکاری را ارائه داد زیرا در طول همه این سالهایی که بازیگران دچار چنین مشکلی بوده اند، نشان داده ایم که هیچ گاه منظم و مرتب نیستیم و تنها به دادن شعار بسنده می کنیم. به نظر من هر کس باید به فکر خودش باشد تا بتواند کاری برای خود انجام دهد.
 
غنی تصریح کرد: در صورت ارائه راه حلی برای این مشکل، عملی نمی شود به نظرم در این وضعیت خراب زمانه، هر کس باید به فکر چاره ای برای خود باشد؛ زیرا نشان داده ایم که هنرمند برای هیچ کس مهم نیست. مضاف بر اینکه هنرمندان در سنین بالا هیچ امنیت شغلی و درآمدی ندارند و به آنها نیز اهمیتی داده نمی شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس