کد خبر 565167
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

گزارشگر تلویزیون می گوید از همین حالا سه تیم لیگ برتری پیشنهاد مربیگری دارد.

به گزارش مشرق، علیرضا علیفر این روزها نامش بیش از هر زمان دیگر، سر زبان هاست. دابسمش های سرهنگ همه جا پخش شده و خود او هم از این دابسمش ها استقبال می کند اما این بار سراغ او می رویم تا درباره ماجرای سرمربیگری اش در لیگ برتر با او حرف بزنیم.

او درباره ماجرای حضورش روی نیمکت یک تیم لیگ برتری می گوید: «من از سه تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم. این بخش را در خندوانه گفته بودم منتهی حذف کردند. در حال حاضر این پیشنهادها هست. من منتظر فصل نقل و انتقالات هستم. چون خانواده ام در تهران هستند، دوست ندارم به شهرستان بروم. سخت است خانواده ام را به شهر دیگری ببرم.»

او البته اولویتش سرمربیگری یک تیم تهرانی است: «الویت من برای سرمربیگری تیم های تهرانی است. این سه تیم شهرستانی که پیشنهاد داده اند، خیلی مصر هستند و می گویند همین الان قرارداد را امضا کنیم. حتی یکی از این تیم ها می گوید یک سوم مبلغ قراردادت را همین الان می دهیم، منتهی گفتم منتظر نقل و انتقالات هستم و بگذارید ببینم پیشنهاد دیگری هست یا نه. اگر از تیم های تهرانی پیشنهادی نرسد، به یکی از این تیم های شهرستانی می روم.»

علیفر در پاسخ به این سوال که احتمال دارد سرمربی استقلال یا پرسپولیس شوید، می گوید: «بعید می دانم شانس حضور در استقلال یا پرسپولیس را داشته باشم. همانطور که می دانید این تیم ها یا مربی خارجی می آورند یا پیشکسوت های خود را به عنوان سرمربی انتخاب می کنند. در این دو باشگاه مسئله انتخاب مربی، فقط مسئله فنی نیست. به هر حال مدیرها باید جوابگوی هواداران باشند و به همین خاطر آدمی می آورند که پیشکسوت باشد. تا این لحظه هم به من پیشنهادی داده نشده.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    برو بابا فوتبال هم بلد نیستی گزارش کنی ادم از خود مچکر عقده ای من اگه رئیس صداوسیما بودم شما و خیابانی رو به زور بازنشست میکردم
  • اناری ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    بابا تو دیگه کی هستی.تاحالا کجا بودی؟سریع برو بارسلون خودت رو معرفی کن.سریع...بروکه فوتبال داره نابود میشه نجاتش ده.کی گفته فوتبالی که رئال یا بارسلون بازی میکنن فوتباله
  • احسان1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    خدا هیچ آدم... رو جوگیر نکنه بلند صلوات بفرست!!!
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    جم کن بابا سنگ بزرگ علامت نزدنه لاف الکی نزن
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    ....... و باقی ماجرا ......!!
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    یکی ایشون رو از برق بکشه
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    خخخخ
  • امیر ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    واقعا که.آدم نمیدونه چی بگه.آخه شما کجای این فوتبال بودین که به خودتون اجازه میدین چنین صحبت هایی کنید.نمیدونم دیگه چی باید بگم.فقط اینو میگم که آقای عزیز شما سعی کن یه کاری کنی که اول بعد از این همه سال یه بازی مهم رو بهت بدن گزارش کنی بعد فکر این کارا باش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس