کد خبر 565053
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

هافبک تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، شاید در پایان لیگ راهی لیگ قطر شود.

به گزارش مشرق، وحید امیری، هافبک ملی‌پوش تیم نفت تهران درمورد شرایط این تیم در روزهای اخیر اظهار داشت: از لحاظ مالی به ما فشار زیادی آمده است. می‌خواهم فصل بعد جایی بروم که پول خوب بدهند، بازی کنم و آرامش داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تیم پرسپولیس هم پیشنهاد دارد یا به تیمی خارجی خواهد رفت، عنوان کرد: دوست دارم فوتبال خارج از ایران را هم تجربه کنم و اگر بشود از لیگ ایران می‌روم و اگر نشد به گزینه داخلی فکر می‌کنم. مدیربرنامه‌های من در حال مذاکره با چند تیم قطری است و شاید به قطر رفتم.

هافبک ملی‌پوش تیم نفت در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه حضور در لیگ قطر باعث اُفت تو نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بازی کردن به بازیکن بستگی دارد و با قدرت تلاش می‌کنم و  تمام تلاش من این است تا پیراهن تیم ملی را از دست ندهم و قطر و جای دیگر فرقی ندارد و هدفم ادامه حضور در تیم ملی است.

امیری درمورد اینکه آیا پول ندادن مسئولان نفتی باعث خوب بازی کردن این تیم شده است، گفت: امیدوارم بدعت بدی نشود که نتیجه گرفتن را به پای پول ندادن بگذارند. این غیرت بازیکنان بود که باعث شد ببریم. کسی در باشگاه نفت برای ما احترامی قائل نیست که برای آنها بازی کنیم. در ادامه لیگ هم تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم، اما قهرمان شدن کمی دور از انتظار است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس