همایش بزرگ از تبار زهرا با گرامی داشتن یاد و تکریم همسران شهدای مدافع حرم آل الله برگزارشد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، همایش بزرگ از تبار زهرا با حضور سرهنگ اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله ، همسران شهدای مدافع حرم و با اجرای حامد زمانی عصر دیروز سه‌شنبه 7 اردیبهشت در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

اصحاب کریمی در ابتدای این مراسم با اشاره به نفوذ امریکایی ها و اسرائیلی ها در کشور گفت: استکبار بویژه آمریکا و اسرائیل پس از انقلاب دست به توطئه های متعددی زدند و باتوجه به روشن بودن خیانتهای آمریکا جای تعجب دارد چرا بعضی ها در این کشور از این ها حمایت و دفاع می کنند. ما 35 سال دشمنی اینها را لمس  کردیم. آمریکایی ها نه تنها روی حرف خود نمی ایستند بلکه از پشت هم ضربه می زنند.

وی در ادامه افزود: امروز شرایط ما با دوران جنگ فرق کرده است. امروز مطرح می کنند ما را چه به سوریه و عراق ،به چه دلیل جوانهای ما برای جنگ به آنجا می روند و چه مقدار در مقابل این جنگیدن پول میگیرند؟

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله تصریح کرد: این کشور و این مردم بر اساس اعتقادشان رشد کرده و زندگی میکنند هرتوطئه ای در این کشور صورت پذیرد اعم از سیاسی و غیر سیاسی همه اینها بازی برای برهم زدن خط اعتقادی این مردم است.

اصحاب کریمی تاکید کرد: آن کسانی که مدام حرف از اسرائیل و آمریکا می زنند و آن ها را ابرقدرت می نامند بدانند  که در جنگ سی و سه روزه نتوانستند مقابل سه هزار جوان حزب الله بایستند و در آخر شکست خوردند.

معاون اجرای سپاه محمد رسول الله گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس اجازه نفوذ به آمریکا ندادند و امروز هم زندگی، خانواده و حتی فزرند شش ماهه خود را رها می‌کنند و جان خود را فدای اعتقاداتشان می کنند. در حالی که به بعضی ها برخورده است  آن هم کسانی که خانواده یشان در کنارشان هستند و هواپیمای اختصاصی دارند و کمترین سفرشان به کیش است و ثروت وقدرت هم در دست آنهاست. به آنها چه ربطی دارد که این جوانان بخاطر اعتقاد و محبت به اهل بیت جان خود را در دست گرفتند و می جنگنند.

وی تاکید کرد: اگر امروزه هر جای دنیا احساس کنیم مظلومی در زیر یل قدرت ظالمی قرار گرفته است با همه توانمان  اعم از پول ، زور و جانمان از آنها دفاع می کنیم. در همه جای دنیا و همه ادیان این کار اخلاقی و انسانی تلقی می  شود.

اصحاب کریمی خاطر نشان کرد: جوانان مدافع حرم شباهت زیادی به جوانان هشت سال جنگ تحمیلی دارند. ان شاالله روزی  بتوانیم تمام ابعاد زندگی این عزیزان را رسانه ای کنیم.
در پایان مراسم از همسران شهید صدرزاده و شهید سید جاوید موسوی تقدیرشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس