کد خبر 564014
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

منابع محلی بحرین اعلام کردند نیروهای امنیتی این کشور پس از حادثه کرباباد، این منطقه را به کاملا محاصره کرده و بیش از 30 نفر را بازداشت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مقامات بحرین بعد از حادثه شهرک «کرباباد»، این شهرک را محاصره کرده‌اند.

به گزارش وبگاه خبری «منامه‌پوست» بحرین، مطابق آخرین گزارش‌ها و آمار، نیروهای امنیتی بحرین علاوه بر محاصره امنیتی این شهرک، افراد زیادی را بی‌دلیل و بی‌جهت بازداشت کرده و همچنان یورش به خانه‌های شهروندان بحرینی در این شهرک ادامه داد.

کمیته رسانه‌ای وابسته به جوانان «کرباباد» اعلام کرد، نیروهای امنیتی بحرین در جریان این یورش‌ها و تفتیش خانه به خانه، 30 شهروند این کشور را بازداشت کرده‌اند.

هفته گذشته منابع دولتی بحرین اعلام کردند، یک نظامی بحرینی در «حمله‌ای تروریستی» منطقه کرباباد کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

معارضان بحرین در واکنش به این حادثه، گفتند این «مزدوران» رژیم بحرین به هنگام سرکوب اعتراضات مردمی در منطقه مذکور و حمله به افراد شرکت کننده در تظاهرات، کشته و زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع بحرین در واکنش به حادثه کرباباد اعلام کرد که از این پس برای سرکوب اعتراضات مردمی که آن را «اقدامات تروریستی» می‌خواند، از «نیروی دفاعی» یا همان ارتش این کشور استفاده خواهد کرد.

پارلمان بحرین نیز ضمن حمایت از اقدام دولت این کشور در استفاده از ارتش علیه انقلابیون خواستار اعلام جنگ علیه چیزی شد که آن را «تروریسم ایران و حزب‌الله» نامید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس