محسن پرویز، نویسنده و فعال فرهنگی، بیان کرد: کتاب‌های انتشارات سوره مهر در تاریخ ادبیات ماندگار هستند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محسن پرویز، نایب رئیس انجمن قلم ایران با اشاره به عملکرد خوب انتشارات سوره مهر در زمینه تولید کتاب و جذب مخاطب، بیان کرد: در انتشارات سوره مهر از دورانی که مدیریت آقای حمزه زاده را به خود دیده، تحول اساسی صورت گرفته است.

وی افزود: یادم می آید زمانی کتاب‌فروشی سوره مهر که در کنار حوزه هنری واقع شده، جای آه و افسوس داشت؛ چون کتاب های سایر ناشران در آن به فروش می رسید اما الان خوشبختانه این انتشارات مسیر خودش را پیدا کرده و در زمینه جذب مخاطب نیز بسیار خوب عمل کرده است.

پرویز با بیان اینکه حوزه هنری تولید کتاب مناسب را سرلوحه خودش قرار داده، گفت: این روند به‌ویژه درباره ادبیات مقاومت، کتاب های انقلاب و دفاع مقدس به چشم می خورد. این کتاب ها قطعا کارهای ماندگاری در تاریخ ادبیات کشورمان خواهند بود و با ترجمه آن ها به زبان های دیگر، مردم سایر کشورها نیز با ادبیات مقاومت به خوبی و درستی آشنا می شوند.

وی که چند دوره ریاست نمایشگاه کتاب را نیز بر عهده داشته، در پاسخ به این سوال که چه کتابی را برای خرید و مطالعه از این دوره نمایشگاه کتاب پیشنهاد می کنید، اظهار کرد: «پایی که جا ماند»، «نورالدین پسر ایران» و «دا» کتاب هایی هستند که خواندن آن ها را توصیه می کنم.

محسن پرویز همچنین افزود: اخیرا نیز کتاب «دختر شینا» را خوانده ام که کتابی خواندنی است و اگرچه شکل واگویی خاطرات و به نوعی زندگی‌نامه است اما جذابیت یک رمان را نیز برای قشرهای مختلف کتابخوان دارد و اگر کمی بیشتر به آن پرداخته می شد، یک رمان تمام عیار و کامل بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس