کد خبر 563107
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

معاون رئیس جمهور کشور جمهوری شرقی اروگوئه که در سفری چهار روزه یکشنبه ۵ اردیبهشت وارد کشورمان شده است دقایقی پیش مورد اسقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رائول سندیک معاون رئیس جمهور کشور جمهوری شرقی اروگوئه که در راس هیات اقتصادی و تجاری روز گذشته به ایران سفر کرده است صبح امروز در مجموعه سعدآباد مورد استقبال رسمی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت.

سندیک در جریان سفر خود به تهران علاوه بر ملاقات با معاون اول رئیس جمهور، با حسن روحانی و سایر مقامات بلند پایه کشورمان از جمله علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیرو نیز ملاقات خواهد کرد.

در سفر سندیک به تهران که توسط یک هیات تجاری و بازرگانی همراهی می شود، طیف گسترده ای از مناسبات تجاری و اقتصادی در قالب صادرات نفت، همکاری در ساخت پالایشگاه، حمایت از سرمایه گذاری متقابل، فعال سازی حساب مشترک بانکی، همکاری های گمرکی، ارتباطات و حمل ونقل دریایی و کشتیرانی، همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی، همکاری های علمی و فنآوری به منظور افزایش سطح روابط تجاری و بازرگانی دوجانبه مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس