کد خبر 563080
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

بازار تبلت ها و گوشی های هوشمند مملو از محصولات چینی است که به دلیل قیمت کمی که دارند، با استقبال خوبی روبرو می‌شوند. مسلماً نمی‌توان این محصولات را دستگاه‌های رده بالای بازار مقایسه کرد. در این میان برخی محصولات چینی هستند که ارزش خرید بالایی دارند.

 به گزارش مشرق، این ابزارک‌ها برای افرادی که می‌خواهند با پول کمی صاحب دستگاهی به درد بخور شوند، مناسب هستند. کمپانی چینی Chuwi، یک تبلت اولترابوک را به همین منظور با سخت افزار مناسب و ویندوز 10 عرضه کرده است. این تبلت با نام Chuwi Vi10، با ویندوز 10 دسکتاپ عرضه می شود و دارای پردازنده اینتل Cherry Trail Z8300، چهار هسته ای و از نوع 64 بیتی با فرکانس پردازشی 1.44 گیگاهرتز می باشد که با همراهی پردازنده گرافیکی Intel HD Graphic و همچنین رم 2 گیگابایتی تکمیل می شود. این تبلت تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد، اما کاربر می تواند با افزودن TF card تا 128 گیگابایت حافظه را افزایش دهد.
 
تنها با 150 دلار صاحب تبلتی با پردازنده اینتل و ویندوز 10 شوید

تبلت Vi10 مجهز به نمایشگر 10.6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 768×1366 پیکسل است که برای اهداف سرگرمی و تماشای فیلم و یا وب گردی مناسب به نظر می رسد. این تبلت دارای خروجی های HDMI، USB (با عملکرد OTG)، WiFi و بلوتوث ورژن 4.0 است. منبع تغذیه Vi10 یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی است که به گفته chuwi برای 7 ساعت تماشای فیلم کافی است. این محصول با قیمت شگفت انگیز 150 دلار، به فروش می رسد.

در انتها پیشنهاد می‌گردد برای خرید محصولات چینی با قیمت و امکانات وسوسه انگیز حتی‌المقدور این محصولات را با گارانتی معتبر خریداری کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات پس از فروش و گارانتی بهرمند شوید.

منبع: شهر سخت‌افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس