«فاتحان فردا» مستندی درباره زندگی و مبارزات شهید علیرضا توسلی از فرماندهان تیم فاطمیون، دوشنبه ۶ اردیبهشت از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به نام ابوحامد می شناختندش، مردی که سابقه همکاری در جهاد رزمندگان افغانی علیه اشغالگران شوروی را داشت و طی هشت سال جنگ تحمیلی، در کنار ایرانی ها علیه ارتش بعث عراق جنگیده بود.

و حالا ابوحامد در عراق بود، باز هم برای هدفی مقدس و برای دفاع از کیان اسلام و تشیع؛ علیرضا توسلیان فرمانده افغانستانی تیپ فاطمیون مدافعان حرم حضرت زینب(س) متولد سال ۱۳۴۱ و از رزمندگان جهاد مقدس افغانستان به شمار می رفت که با ایده و انگیزه اسلام مرز ندارد در دوران ۸ سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی و جنگ ‌های حملات رژیم صهیونیستی در لبنان هم حضور داشت.

او در جامعه المصطفی العالمیه در قم درس خوانده بود و حدود سه سال پیش برای حفاظت از حرم عقیله بنی هاشم و حضرت رقیه سلام الله علیهما به سوریه رفت؛ سرانجام روز شنبه ۹ اسفند ٩٣، در جریان آزادسازی تپه تل قرین در حومه درعا، به دست تروریست‌های جبهه النصره به شهادت رسید.

مستند «فاتحان فردا» به آخرین روزهای زندگی شهید علیرضا توسلی معروف به ابوحامد از شهدای مدافع حرم می پردازد.

ناصر نادری تهیه کننده، مجری طرح و تصویربردار این مستند بوده است.

«فاتحان فردا» را می توانید دوشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت ۲۰,۳۰ از شبکه افق ببینید؛ مستندی که روز بعد در ساعت های ۱۰.۳۰ و ۱۳.۳۰ از همین شبکه تکرار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس