کد خبر 562960
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶

در عملیات نیروهای ارتش سوریه در محله "ضاحیه الاسد" شهر حلب واقع در شمال این کشور دهها تروریست تکفیری کشته و زخمی شدند.

گروه بین الملل مشرق- در عملیات نیروهای ارتش سوریه در محله "ضاحیه الاسد" شهر حلب واقع در شمال این کشور دهها تروریست تکفیری کشته و زخمی شدند.

{$sepehr_media_1496503_400_300}

بنابر این گزارش، با هوشیاری رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه یکی از مسیرهای نفوذ گروه احرارالشام به محله ضاحیه الاسد شهر حلب کشف و نابود شد. بخش تبلیغات جنگی ارتش سوریه با انتشار تصاویری از استفاده گروه احرارالشام از شبکه فاضلاب این محله برای نفوذ به مواضع نیروهای نظامی سوریه پرده برداشت. لازم به ذکر است که روز گذشته صدها تن از تروریستهای وابسته به این گروه حملات وسیعی را از مبدا محله الراشدین در غرب حلب برای سیطره بر منطقه ضاحیه الاسد که تحت کنترل نیروهای دولتی قرار دارد انجام دادند اما با شکست مواجه شدند. در درگیری های به وقوع پیوسته میان دو طرف حداقل 50 تروریست به هلاکت رسیده اند. دقایقی پس از این حمله فعالان رسانه ای نزدیک به القاعده با انتشار مطالبی از افشای این عملیات و شناسایی مسیرهای احرای آن از سوی نیروهای دولتی سوریه خبر دادند.

فیلم/استفاده داعش از شبکه فاضلاب برای حمله به ارتش سوریه
فیلم/استفاده داعش از شبکه فاضلاب برای حمله به ارتش سوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    لیاقتشون همین که توی فاضلاب بمیرن تمرین خوبیه براشون چون درجهنم بایدتاابددرگندآبهایی هزاران برابربدترازاین مجازات شوند. این وعده خدابه ستمگران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس