کد خبر 56284
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۶

در دومین كنفرانس ملی مشتری كه با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران، اداره كل استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهاد دانشگاهی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و وزارت صنایع و معادن برگزار شد.

به گزارش مشرق، فرهنگ و آشتی نوشت: در دومین كنفرانس ملی مشتری كه با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران، اداره كل استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهاد دانشگاهی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و وزارت صنایع و معادن برگزار شد.

سه تندیس برتر مشتری مداری ایران اهدا گردید. تندیس زرین ICSI: بانك انصار، تندیس سیمین ICSI: موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین، تندیس بلورین ICSI: بیمارستان و زایشگاه فوق تخصصی بنت الهدی مشهد، همچنین سه تندیس اهتمام مشتری مداری ایران به شركت های زیر اهدا گردید: تندیس اهتمام ICSI: شركت فرش ستاره كویر یزد، تندیس اهتمام ICSI: شركت قدرت و هنر پارس، اهتمام ICSI: شركت بهرنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    چرا به ایرانخودرو و سایپا ندادن حقشونو خوردن
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
    0 0
    بگردین ببینید مدیرانشون چه کسانی هستند ! این جایزه ها . . . .
  • مهدی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    این بانک انصار از سال 78 تا حالا 50 هزار تومان ما را بلوکه کرده و الان باید 50 هزار تومان هزینه کنم تا بتونیم پولم رو از شعبه اهواز آن پس بگیرم . او روزها با 56 هزار تومان یک سکه می دادند و الان باید تقریبا 400 هزار تومان روی آن بگذاریم تا یک سکه بگیرم . این بانک حقش بیش از این چیز هاست . قدرش رو بدونید . خیلی پول سازه . پول حلال
  • حق گو ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    همه برا سپاه که . . . ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس