کد خبر 562775
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

نیروهای سوری در دو عملیات در منطقه «راشدین» در شهر حلب حداقل ۱۰۰ تروریست را از پای درآوردند. بر اثر حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها در این منطقه چندین زن و کودک کشته شدند.


 به گزارش مشرق، صدها تروریست از بامداد امروز یکشنبه در چند محور غرب شهر حلب از جمله «ضاحیة الاسد» و «الراشدین 4» حملات شدید موشکی و خمپاره‌ای به مواضع نیروهای سوری و مقاومت کردند. 

همزمان، گروهی از عناصر تروریستی حملات خمپاره‌ای شدیدی به اهالی مرکز شهر حلب از جمله منطقه «جمعیة الزهراء، سیف الدولة و الاشرفیة» انجام دادند که در نتیجه این حملات تعدادی از کودکان و زنان این منطقه کشته شدند.

همزمان با آغاز حملات تروریست‌ها به مناطق غربی شهر حلب نیروهای سوری با کمک نیروهای مقاومت فلسطینی فدائیان قدس تعدادی از نیروها را به منطقه اعزام کردند تا بتوانند مانع از پیشروی تروریست‌ها شوند‌.

منطقه الراشدین 4 دروازه ورودی به شهر حلب از محور غرب به شمار می‌رود و کنترل بر آن برای تروریست‌ها و نیروهای دولتی سوریه از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنا بر این گزارش، همزمان با این درگیری‌ها، جنگنده‌های روس به شدت مواضع تروریست‌ها را در حومه غربی حلب هدف قرار دادند که درنتیجه این حملات تعدادی از خودروهای مجهز به دوشکا تروریست‌ها منهدم و مقادیر زیادی از مهمات آنان نابود شد.

سرانجام بعد از درگیری چند ساعته بین دو طرف، گروه‌های تروریستی پس از برجای گذاشتن اجساد بیش از 60 تن از عناصر خود مجبور به فرار از منطقه شدند.

کیمن موفق ارتش سوریه؛ 40 تروریست کشته شدند

از طرفی دیگر، گروهی از عناصر تروریستی حاضر در غرب منطقه الراشدین که از طریق کانال‌های آب و فاضلاب قصد نفوذ به منطقه الراشدین داشتند در دام نیروهای سوری و مقاومت افتادند و ارتش سوریه پس از رصد عناصر تروریستی در کمینی موفق توانست 40 تن از تروریست ها را از پای درآورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس