کد خبر 562078
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در مورد فرکی باید بگویم که او از دوستان من و یک مربی موفق است. بحث جدا شدن او یک بحث منطقی نبود و این قضایا برای استیماچ هم اتفاق افتاد.

به گزارش مشرق، قاسم زاغی‌نژاد در نشست خبری قبل از دیدار با نفت تهران گفت: قبل از اینکه به بازی فردا بپردازم در گذشت فوتبالیست ملی‌مان یعنی اولادی را تسلیت می‌گویم.

وی در مورد بازی گفت: بعد از اتفاقاتی که در ارتباط با تغییر مربی رخ داد و منجر شد من مسئولیت را به عهده بگیرم به هر حال با تغییراتی روبرو بودیم که به خاطر مصدومیت‌ها شرایط‌مان را خاص کرد و کارمان سخت شد و به همین دلیل با مشاوره‌ای که با همکارانم داشتم سعی کردیم تیمی را روانه میدان کنیم تا از اعتبار سپاهان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: شاید به لحاظ نتیجه خوب نبودیم اما از لحاظ فوتبالی به اعتبارمان خدشه‌ای وارد نشد. اگر بازی‌ها را می‌دیدید متوجه می‌شدید که در خیلی بازی‌ها تیم برتر زمین بودیم و با بدشانسی نتیجه نگرفتیم.

زاغی‌نژاد گفت: نفت یکی از تیم‌های قدرتمند از لحاظ فنی و شخصیتی است و با یک کادر مجرب می‌آید. بازی‌های نفت همیشه خوب بوده و در این بازی هم آنها از این فرصت استفاده می‌کنند هر چند که ما هم بر اساس آنالیزی که از آنها داریم مقابل نفت بازی می‌کنیم.  می‌خواهیم یک بازی در شان سپاهان داشته باشیم. شناخت کافی از این تیم داریم و فقط یک نکته شرایط بد روانی حاکم بر تیم ماست که سعی کردیم در این چند روز آن را برطرف کنیم.

سرمربی سپاهان گفت: شما شاهدید که چه موضوعاتی در این مدت دامنگیر باشگاه بوده و شرایط ایده‌آل نیست. با توجه به این اتفاقات سعی کردیم یک تیم خوب را مهیا کنیم و مقابل نفت که شرایط خوبی دارد و تنوع تاکتیکی دارد یک بازی قابل قبول را ارائه دهیم چون در هر صورت ما هم سپاهان هستیم.

وی در مورد اینکه مشکلات سپاهان به خاطر محرم نویدکیا بوده‌،‌ گفت:‌ خواهش می‌کنم سوالاتی کنید که در شرح وظایف من است و مسائل مربوط به گذشته را مطرح نکنید. اینها چیزی نیست که من پاسخگو باشم و در شرح وظایف من باشد.

وی یادآور شد: زمانی که این مسئولیت را قبول کردم اختیار تام داشتم و سعی می‌کنم تا زمانی که این مسئولیت به عهده من است از تمام ظرفیت‌های باشگاه استفاد کنم هر چند که در این بین محرم هم مستثناست و در این برهه زمانی شرایط مناسبی نداشت.

زاغی‌نژاد درباره اینکه آیا در بازی‌های باقی مانده می‌تواند سپاهان را نجات دهد یا خیر؟ گفت: ابتدا در مورد فرکی باید بگویم که او از دوستان من و یک مربی موفق است. بحث جدا شدن او یک بحث منطقی نبود و این قضایا برای استیماچ هم اتفاق افتاد. در نهایت هم اتفاقاتی افتاد که ضربه سنگینی به ما زد. یک مربی در شروع فصل تیمش را براساس بازیکنانی که بر روی آنها حساب می‌کند می‌بندد و وقتی آنها را از دست می‌دهد دیگر ناکامی طبیعی است. در هر تیمی یکی دو بازیکن شاخص را خارج کنیم نتایج تحت تاثیر قرار می‌گیرد. ما در هفته پنجم در صدر جدول بودیم که پس از این هفته باشگاه به خاطر کمک به حاج صفی با جدایی او موافقت کرد و پس از آن هم غیبت دو بازیکن برزیلی و خروج شریفی از لیست سپاهان در نیم فصل تمامی عواملی بود که دست به دست هم داد و دست مربی را خالی کرد و باعث شد با یک چالش بزرگ مواجه شویم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه مشکل مالی تا چه اندازه در نتایج ضعیف سپاهان تاثیرگذار بود، گفت: بازیکنان ما طوری تربیت شده‌اند که به موقع پول می‌گرفتند اما الان 6 ماه است که حقوق‌شان عقب افتاده هرچند که بحران مالی برای همه تیم‌ها هست و فقط برای سپاهان نیست.

وی در مورد اینکه آیا استیماچ پس از یکی از شکست‌های سپاهان به همراه دستیارانش جشن گرفته بود، گفت: اصلا اینطور نیست. آنها در اصفهان زندگی می‌کردند و چون خانواده‌شان کنارشان نیست شاید پس از بازی برای شام به رستوران رفته و طبیعی است که صحبتی کردند و شاید هم خندیده‌اند اما این دلیل نمی‌شود که آنها به نتایج بی‌تفاوت بودند و یا احساسی نداشتند. من 5-6 ماه کنارشان بودم و این موضوع را تایید نمی‌کنم.

وی در مورد شرایط عقیلی گفت: یکبار دیگر می‌گوییم از تمام عواملی که می‌تواند به ما کمک کند دست یاری می‌طلبم. ما بدترین سال فوتبالی‌مان را سپری کردیم و نتوانستیم هواداران را راضی کنیم. خیلی عوامل دیگر هم بود که جایش نیست اینجا در موردش صحبت کنیم. من حتی در همین رابطه از تمام پیشکسوتان و مربیان قبلی هم مشاوره می‌گیرم تا بتوانم سپاهان را موفق کنم.

زاغی‌نژاد در مورد شرایط رحمان احمدی گفت: رحمان مشکل قلبی دارد. در اصفهان مانده و احتمالا فردا گردان درون دروازه می‌ایستد. هرچند که گردان هم در طول فصل جاری در برخی مسابقات به خاطر مصدومیت غایب بود و در مجموع گلرهای ما با توجه به قابلیت حریفان انتخاب می‌شدند. از آنها رحمان مشکل قلبی دارد و در اصفهان ماند تا از او آزمایشاتی گرفته شود و شاید فردا به ما اضافه شود.

وی در پایان گفت: علی احمدی مقابل الاتحاد مصدوم شد و استفاده از او برای بازی فردا ریسک بود اما فاضلی برای بازی با نفت مشکلی ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس