هواداران تیم فوتبال استقلال با محمد نوازی درگیری لفظی پیدا کردند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در شرایطی آغاز شد که بلیت فروشی جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی قوانین ورودبه این جایگاه را عوض کرد. هنگامی که مربیان تیم استقلال مثل محمد نوازی به همراه محسن خدایی معاون اجرایی این باشگاه و دو بازیکن خارجی این تیم قصد ورود به جایگاه ویژه را داشتند از ورود آنها به این جایگاه ممانعت به عمل آمد و به همین دلیل محمد نوازی مجبور شد برای دقایقی پشت در جایگاه ویژه معطل بماند.

در این لحظه یکی از تماشاگران استقلال با صدای بلند فریاد زد آقای نوازی به مظلومی بگو آبروی ما را بردی و ما یک هفته است نمی‌توانیم به محل کارمان برویم 20 سال است چنین نتیجه‌ای نگرفتیم.

در این لحظه نوازی که از صدای بلند این تماشاگر برافروخته شده بود گفت: (تو حرف نزنی بهتر است) همین موضوع کافی بود تا تعداد زیادی از تماشاگران استقلال با حالت اعتراض آمیز خطاب به مربی تیم استقلال بگویند به جای اینکه حرف ما را گوش کنی اعتراض هم می‌کنی؟ بعد از دربی همه ناراحت بودیم و داشتیم اشک می‌ریختیم اما شما مشغول انتشار عکس در اینستاگرامت بودی.

این تعداد از تماشاگران که دود 30 نفر بودند به سمت محمد نوازی رفتند تا به اعتراضشان ادامه بدهند اما مربی تیم استقلال خیلی زود جایگاه را ترک کرد و به بخش vip استادیوم رفت.

* این اتفاقات در حالی رخ داد که تماشاگران حاضر در جایگاه 8 تیم استقلال یا به قولی ( تیفوسی‌ها) یک صدا تیم محبوبشان را تشویق کرده و با شعار (ما خانه به دوشیم) تیم استقلال را به عالم نفروشیم از این تیم حمایت می‌کنند.

* به دلیل درگذشت مهرداد اولادی قبل از شروع مسابقه یک دقیقه سکوت توسط بازیکنان و حاضرین در ورزشگاه صورت گرفت.

* تماشاگران فولاد که حدود 100 نفر هستند با شعار عزا عزاست امروز روز عزاست امروز مظلومی و استقلال صاحب عزاست امروز علیه استقلالی‌ها شعار داده که این موضوع واکنش تماشاگران استقلال را در پی داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس