کد خبر 561193
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: وزارت ورزش قول می‌دهد همه حمایت‌های لازم را از ورزشکاران المپیکی داشته باشد.

خادم: وزارت قول می‌دهد از المپیکی‌ها حمایت کندبه گزارش مشرق، امیررضا خادم در دیدار با نواب رؤسای هیات‌های ورزشی و مسئولان امور ورزش بانوان شهرستان‌ها گفت: شتاب مدال‌گیری در ورزش کشور در جهان و رویدادهای مهم به توسعه ورزش بانوان وابسته است و حفظ روند کنونی مدل آوری و افزایش شیب ملایم مد نظر است ولی افزایش شیب مدال آوری بانوان یکی از مهمترین اهداف وزارت ورزش و جوانان است.

وی افزود: مدیران ورزش کشور همه تلاش خود را برای جذب اعتبار و تامین هزینه های آماده سازی تیم های راه یافته به المپیک 2016 ریو انجام می دهند.

وی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان قول می دهد که همه حمایت های لازم را از ورزشکاران المپیکی داشته باشد.

خادم خاطرنشان کرد: ورزش بانوان در ایران ویژگی های خاصی دارد که شاید در هیچ جای دیگر این ویژگی ها وجود نداشته باشد. یکی از این ویژگی ها، مستقل بودن اجرا در ورزش زنان است که این مستقل بودن در اجرا شرایط مثبتی را به وجود آورده است. پس از انقلاب با 5 رشته ورزشی در بخش زنان ورود کردیم و هم اکنون در 45 رشته ورزشی در بخش زنان با رعایت همه موازین اسلامی و ارزشی فعال هستیم و تیم های ما به مسابقات اعزام می شوند.

وی با تاکید به حمایت های رئیس جمهوری از ورزش زنان و تاکید دکتر روحانی بر رفع تبعیض بین ورزش زنان و مردان، به پرچمداری زهرا نعمتی، بانوی معلول ورزش ایران در المپیک ریو اشاره کرد و گفت: این حمایت ها نشان می دهد که دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به ورزش زنان دارد و سعی کردیم در همه بخش‌ها نماد خوبی برای دیگر کشورها باشیم.

خادم در پایان از مقام معظم رهبری به عنوان بزرگترین حامی ورزش زنان در ایران یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری همیشه از ورزش زنان چه در بعد ورزش قهرمانی و چه در بعد ورزش همگانی حمایت کردند و منویات ایشان همیشه راهنمای ما است. امیدوارم بتوانیم با این حمایت ها در توسعه ورزش زنان در سطوح مختلف ملی و بین المللی موفق باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس