دو نماینده اصفهانی ایران در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر نمایندگان خود به میدان رفتند که ذوب آهن اصفهان موفق به پیروزی پرگل و صعود به مرحله بعد شد ولی تیم سپاهان با شکست سنگین از دور رقابت‌ها حذف شد.

صعود قاطعانه ذوب آهن با گلباران النصر/ وداع تلخ سپاهان با آسیا +جدولبه گزارش مشرق، در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب تیم فوتبال ذوب آهن برابر النصر عربستان به میدان رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

احسان پهلوان(28 و 83) و کاوه رضایی(73) برای ذوب آهن گل زدند. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار)

شاگردان یحیی گل محمدی که با پیروزی در این دیدار می توانستند صعود به مرحله بعدی را قطعی کنند در همان نیمه اول برتری خود را به حریف عربستانی دیکته کردند و توانستند با یک گل برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازهم این ذوب آهن بود که صاحب توپ و میدان شد و توانست دو بار دیگر دروازه این حریف عربستانی را باز کند. کاوه رضایی روی پاس خوب حمید تبریزی توانست در دقیقه ۷۳ گل دوم را به وارد دروازه النصر کند و در حالی که عربستانی ها در تلاش برای جبران گل ها بودند این احسان پهلوان بود که با حرکتی انفرادی و جا گذاشتن چند بازیکن حریف سومین گل را به ثمر رساند.

ذوب آهن با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و در صدر جدول گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

ریوجی ساتو (ژاپن) از ژاپن قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

ترکیب ذوب‌آهن ایران:

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی همام، هاشم بیک زاده، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان (87 محمدرضا عباسی)، مهدی رجب زاده (78 - امیر کامدار) و کاوه رضایی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 ذوب آهن 5 3 2 0 9 2 7 11
2 لخویای قطر 5 2 2 1 7 2 5 8
3 النصر عربستان 5 1 2 2 5 11 -6 5
4 بنیادکار 5 0 2 3 5 11 -6 2


حذف سپاهان با یک شکست سنگین

صعود قاطعانه ذوب آهن با گلباران النصر/ وداع تلخ سپاهان با آسیا +جدولدر دیگر بازی از  هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه A، الاتحاد عربستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میزبان سپاهان ایران بود که این بازی با برتری 4 بر صفر الاتحاد به پایان رسید. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار)

در این دیدار سپاهانی ها امیدوار بودند که با کسب سه امتیاز بتوانند اندک شانس صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارند اما در آخرین لحظات نیمه اول یک گل دریافت کردند و در نیمه دوم در شرایطی که قصد جبران داشتند این تیم الاتحاد بود که سه بار دیگر دروازه نماینده ایران را باز کرد.

زردپوشان اصفهانی که در لیگ برتر هم اوضاع خوبی ندارند با نتایج ضعیفی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند از دور مسابقات کنار رفتند. در این گروه تیم لوکوموتیو ازبکستان با ۹ امتیاز صدرنشین است و النصر امارات با ۸ امتیاز و الاتحاد عربستان با ۶ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. سپاهان هم با سه امتیاز در قعر جدول ماند.

ترکیب سپاهان:

رحمان احمدی، عبداله کرمی، لئوناردو پادووانی (46 - علی احمدی)، حبیب گردانی، محمد روشندل، فرزیل موسایف، علی کریمی، حسین فاضلی (67 - منوچهری)، میلاد سرلک (58 - حسین پاپی)، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا

سرمربی: ایگور استیماچ

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 لوکوموتیو تاشکند 5 2 3 0 6 3 3 9
2 النصر امارات 5 2 2 1 5 4 1 8
3 الاتحاد عربستان 5 1 3 1 7 4 3 6
4 سپاهان 5 1 0 4 2 9 -7 3

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شناس ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    سپاهان طوری آبروی ایران برد که با وجود برد ذوب آهن تلخی این شکست بر قلب مون موند چون بازی حیثیتی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس