کد خبر 560528
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

داستان «تشویش» روایتگر زندگی سه نوجوان سال اول رشته موسیقی از سه طبقه مختلف اجتماعی است. این سه در دانشگاه موسیقی همکلاس هستند و به نوعی هرکدام نقش ناجی را برای خانواده هایشان ایفا می کنند. در واقع هر سه نوجوان یک هفته فرصت دارند تا مشکل خانواده شان را حل کنند.

گروه فرهنگی مشرق - فیلمبرداری فیلم سینمایی «تشویش» اواسط خرداد آغاز می شود. «تشویش» عنوان فیلمی سینمایی به نویسندگی و کارگردانی مهدی گلستانه است که اوایل سال جاری برای ساخت آن درخواست پروانه صادر شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته اواسط خرداد مقابل دوربین می رود. سازندگان چندی پیش برای انتخاب سه بازیگر نوجوان داستان فراخوان بازیگری دادند و هنوز هیچکدام از افرادی که ثبت نام کرده اند نتوانسته نظر عوامل تولید را جلب کنند.

 به گفته گلستانه، این سه نوجوان باید با سازهایی مانند کمانچه، آکاردئون، چنگ، قانون و… آشنایی داشته باشند. با این حال نوجوانی که با سازهای نامبرده آشنایی نیز داشته باشد باید بتواند مقابل دوربین نیز در نقش یک بازیگر به خوبی ظاهر شود و همین انتخاب را مقداری سخت تر کرده است.

داستان «تشویش» روایتگر زندگی سه نوجوان سال اول رشته موسیقی از سه طبقه مختلف اجتماعی است. این سه در دانشگاه موسیقی همکلاس هستند و به نوعی هرکدام نقش ناجی را برای خانواده هایشان ایفا می کنند. در واقع هر سه نوجوان یک هفته فرصت دارند تا مشکل خانواده شان را حل کنند .

فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام می شود و گروه این روزها مشغول انتخاب لوکیشن ها هستند. گلستانه خود تهیه کنندگی «تشویش» را برعهده گرفته است.اولین ساخته او سال گذشته در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به نمایش درآمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس