روزنامه كيهان تيتر نخست خود را به گزارش تحليلي خود درباره دستاوردهاي برجام اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، در شماره روز سه شنبه 31 فروردين روزنامه كيهان آمده است: در حالي كه دغدغه افكار عمومي پس از توافق هسته‌اي، رفع تحريم‌ها است، جرياني خاص قصد دارد با به حاشيه بردن اصل هدف برجام و موضوع رفع تحريم‌ها، هدف اصلي را شكستن تابوي رابطه با آمريكا معرفي كرده و كشور را به مسير خسارت بار برجام‌هاي بعدي سوق دهد.

عكس نخست اين روزنامه نيز به انفجار يك اتوبوس در قدس اشغالي اختصاص دارد.

خيلي شيك و مجلسي! عنوان يادداشت روز اين روزنامه از حسين شمسيان است كه در آن اشاره شده برخي مي‌گويند- يا تلاش مي‌كنند اين گونه بشود - كه حافظه تاريخي مردم ضعيف است و يادشان نمي‌ماند كه مثلا يك سال قبل يا كمي بيشتر، چه اتفاقي افتاد و چه كسي چه حرفي زد! در حاليكه واقعيت اين گونه نيست و مردم، همه چيز را به ياد دارند و اگر چيزي نمي‌گويند، بخاطر ماهيت زندگي اجتماعي، دادن فرصت به مدعيان و مهمتر از همه، به خاطر همراهي به اميد روزهاي بهتر است.

حزب‌الله: هزاران بيانيه هم صادر كنيد به مقابله با اسرائيل ادامه مي‌دهيم، خسارت بارش‌هاي اخير در برابر منافع آن بسيار كوچك است، مترو به شهر آفتاب رسيد، انفجار يك اتوبوس در قدس اشغالي با 20 مجروح، شبكه نمازي چگونه بر مطالبات اجتماعي تاثير مي‌گذارد؟ و ظريف: ما 30 ماه مذاكره نكرديم كه حالا تنها سندي خالي داشته باشيم از ديگر عناوين اين روزنامه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دریا ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    خوب بدون برجام هم که هیچ بود پس لاقل برابریم با امید به آینده !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس