کد خبر 55983
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷

سایت فتنه گر کلمه اخیراً با انتشار یادداشتی با عنوان " استبداد یا جریان انحرافی؛ مسئله ما کدام است؟" به قلم علی محمد شمس، تلویحا اقدام به پاکسازی گروه انحرافی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از جهان، نویسنده یادداشت مذکور که مدام سعی دارد مسئله گروه انحرافی را یک جنگ زرگری و بحثی نامهم جلوه دهد و بهانه رنگ باخته ضد انقلاب یعنی استبداد را پررنگ کند، در بخشی از یادداشت خود می نویسد: " امروز با تشدید اختلافات و اوج گیری بحران درون جریان اقتدارگرای حاکم، نوبت به حذف گروهی دیگر رسیده است. گروهی که دستگاه تبلیغاتی حاکم دستور یافته است آنان را جریان انحرافی معرفی کند."

این نویسنده ضد انقلاب همچنین در ادامه یادداشت خود که لحن آن شباهتی عجیب با ادبیات استفاده شده توسط برخی از تریبون های گروه انحرافی دارد، اینچنین می نویسد: " ... به همین دلیل است که استبداد حاکم با منحرف خواندن این جریان می کوشد فرافکنی کرده و نقش محوری خود را در برآمدن و حمایت مطلق و غیر مشروط از این جریان پنهان سازد."

همچنین در بند پایانی این یادداشت ضمن تأکید صریح بر اینکه جریان انحرافی برای ایران یک مشکل نیست! آمده است: " این جریان (گروه انحرافی!) معلول و زاییدۀ استبداد است و نه پدیده ای مستقل از آن. از این رو با حذف این جریان هیچ مشکلی از کشور حل نخواهد شد."

این نویسنده ضد انقلاب همچنین چندی قبل نیز در یادداشتی سیاسی در مورد چهره جنجالی دولت اینچنین نوشته بود: " امروز مشائی را ببینید که چگونه گرفتار اتهام‌های راست و دروغ و حملات بی‌امان... شده است."

با اندکی تعمق در این چنین یادداشت هایی که اخیراً از سوی فتنه گران و گروه ضد انقلاب منتشر شده است می توان اینطور نتیجه گرفت که فتنه گران و جبهه ضد انقلاب با توجه به منافعی که احساس کرده اند از سوی گروه انحرافی به آنها عاید و واصل می شود، طرح حمایت تلویحی از گروه انحرافی و چهره های آن و خارج کردن این جریان از مظان اتهامات را در دستور کار خود قرار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مهدی ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    بازم تحلیل های چرت و پرتتونو راجع به یه تحلیل چرت تر رو دارین به خورد مردم میدین. آخه اینا که نظام رو قبول ندارن و دائم دنبال یه چیزی می گردن تا استبداد موهومشونو ثابت کنن. این شما ها هستید که با عَلَم کردن یه جریان موسوم به انحرافی گزک دست این احمقا میدین. ضمنا اینا انقدر بدبختن که منتظرن امثال شما تحلیلای آبکیشونو بذارین رو سایتتون تا شاید چند نفری اونا رو بخونن. رهبری معظم هم فرمودن اختلافات رو رسانه ای نکنین که دشمنان خوشحال بشن ولی کو گوش شنوا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس