کد خبر 559297
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

مدیرمسئول انتشارات «سوره سبز» ارتش از چاپ پنج عنوان کتاب جدید در رابطه با ارتش و پیشکسوتان ارتشی که در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بوده‌اند خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محسن صادق‌نیا با اعلام این خبر گفت: خاطرات سرلشکر قاسمعلی ظهیرنژاد فرمانده ژاندارمری، نیروی زمینی ارتش و رئیس ستاد مشترک ارتش با عنوان «امیر وفادار» به چاپ رسیده است. «امیر وفادار» در حقیقت لقبی است که مقام معظم رهبری به این پیشکسوت ارتشی داده‌اند.

وی افزود: همچنین کتاب خاطرات «من زنده‌ام» نیز که به زندگی‌نامه امیرسرتیپ احمد دادبین پرداخته است و «ایل، ارتش، ایران» هم که خاطرات سرتیپ ناصر محمدی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش بوده‌اند منتشر شده است. علاوه بر این در حوزه چاپ مجموعه شعر نیز کتاب‌های «دیوان درویش شعرا» و «رزمنامه» را به چاپ رسانده‌ایم. «ساختن پس از تاختن» هم عنوان کتاب تاریخ شفاهی امیرسرتیپ عبدالله نجفی است. او نخستین فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از پایان جنگ بوده است.

صادق‌نیا خاطر نشان کرد: انتشارات سوره سبز با 250 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور خواهد یافت و کتاب‌هایی که اکنون معرفی شد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهند شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس