کد خبر 558837
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید کار را به اما و اگر بکشانیم و اگر 12 امتیاز از 4 بازی بگیریم قهرمان لیگ می‌شویم.

به گزارش مشرق، کمال کامیابی‌نیا در خصوص دربی 82 که با برد پرگل پرسپولیس همراه بود و بازی آینده سرخپوشان مقابل استقلال اهواز صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم:

دربی 82 در غیاب تو و با برد پرگل پرسپولیس همراه بود. در خصوص این بازی چه صحبتی داری؟
فکر می‌کنم هفته منتهی به دربی و بعد از اینکه ما ملوان را بردیم شرایط‌مان بسیار خوب بود و از نظر روحی روانی در بهترین وضعیت قرار داشتیم. بازیکنان همگی تمرکزشان را بر روی بازی دربی گذاشته بودند و دیدید که در نیمه اول چقدر روان و متحول شده مقابل استقلال بازی کردیم. همین که توانستیم در ابتدای بازی به گل برسیم باعث شد روند بازی به نفع ما باشد.

شرایط جوی و آب و هوایی چقدر در روند بازی پرسپولیس تاثیر داشت؟
ما در نیمه اول عالی بازی کردیم اما دیدید که با شروع نیمه دوم وضعیت آب و هوایی به هم ریخت و باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزید. البته همین که توانستیم در نهایت 3 امتیاز بازی را بگیریم تا دل هواداران ما شاد بشود برای ما کافی است.

از بعد از دربی هواداران و بازیکنان استقلال معتقدند علیه این تیم ناداوری صورت گرفته است. نظر تو در این باره چیست؟
به نظر من نباید این مسائل دیگر بازگو شود. همه کسانی که فوتبال روز جمعه را دیدند متفق‌القول هستند که پرسپولیس سوار بر بازی بود و از نحوه بازی ما لذت بردند. ما در این بازی 4 گل زدیم و چند موقعیت گل دیگر را هم از دست دادیم. پرسپولیس در دربی 82 کاملا با برنامه بازی کرد و این را همه دیدند.

روز جمعه بازی را از روی سکو تماشا کردی. آیا استرس دیدن بازی از روی سکو برایت بیشتر بود و یا زمانی که خودت در زمین حضور داری؟
بدون اغراق می‌گویم که واقعا بدون استرس بازی‌ها را از روی سکو دیدم. تیم ما شخصیت خوبی دارد و با توجه به شناختی که از بازیکنان و نحوه بازی پرسپولیس دارم با استرس کمی دربی را تماشا کردم.

در دربی به  دلیل محرومیت غایب بود. آیا غیبت خودت در این بازی به چشم آمد؟
خوشبختانه نه. سایر بازیکنان به خوبی جای من را پر کردند. هر چند که باید بگویم در بازی با ملوان من خودم را فدای دربی کردم. چون 3 امتیاز آن بازی بسیار مهم بود و الان که با بردن استقلال به صدر جدول رسیدیم بیشتر 3 امتیاز بازی با ملوان به چشم می‌آید. بازی با ملوان واقعا سخت بود اما خوشبختانه پرسپولیس به فرد متکی نیست. در برخی بازی‌ها محسن بنگر، رامین رضائیان و یا .. غایب بودند اما باز هم نتیجه گرفتیم. در تیم ما هر کسی که بازی می‌کند با همه وجود به میدان می‌رود و خوشبختانه تیم ما کاملا یکدل و متحد است. مهرداد کفشگری، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، جری بنگستون و... هر کدام در هر تیمی که باشند یک وزنه هستند اما در پرسپولیس زیاد بازی نمی‌کنند هر چند که در همان زمانی هم که به زمین می‌آیند با همه وجود به میدان می‌روند. بازیکنان پرسپولیس شرایط حساس تیم را درک کرده‌اند و چه 5 دقیقه و چه 90 دقیقه بازی کنند، مهم نیست چرا که مهم قهرمانی پرسپولیس است و همه ما تلاش می‌کنیم تا روح هادی و دل هواداران را شاد کنیم.

پرسپولیس این هفته در اهواز باید با استقلال این شهر بازی کند که با توجه به شرایط جدول بازی بسیار حساسی است. نظرت در خصوص این بازی چیست؟
من 3 بازی استقلال اهواز را دیده‌ام و معتقدم که آنها تیم جوان و خوبی هستند که واقعا حریفان‌شان را اذیت می‌کنند. قطعا با توجه به شرایطی که در جدول دارند با همه توان به مصاف ما می‌آیند و برای نباختن تلاش می‌کنند. البته ما هم دیگر نباید در باد برد دربی بخوابیم چرا که آن بازی دیگر تمام شد و ما باید فقط به استقلال اهواز فکر کنیم. ما 12 امتیاز پیش رو داریم و دیگر فرصت امتیاز از دست دادن نداریم.

روز گذشته برانکو در مصاحبه‌ای عنوان کرد که بازیکنان پرسپولیس نباید مغرور نتایج به دست آمده شوند. خودت فکر می‌کنی در پرسپولیس غرور وجود دارد؟
ما چیزی به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم نسبت به آن مغرور شویم. از الان زود است که بخواهیم برای قهرمانی حرف بزنیم. اما نباید تمرکز ما به هم بریزد. من با برانکو کاملا موافقم و نباید مغرور شویم چرا که دربی برای ما تمام شد و باید تمام تمرکزمان بر روی 4 بازی آینده باشد.
قهرمانی پرسپولیس دست خودش است. آیا می‌توانی در پایان فصل جام را بالای سر ببرید؟
خوشبختانه شرایط روحی روانی تیم ما خوب است و باشگاه هم کمک‌های خوبی به ما می‌کند. از طرفی هواداران هم سرمایه ما هستند و حتی روزهایی که نتایج خوبی نمی‌گرفتیم از ما حمایت می‌کردند. برای قهرمانی همه چیز دست خودمان است و نباید کار را به اما و اگر بکشانیم. در این 4 بازی 12 امتیاز بگیریم، قهرمانی ما قطعی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس