کد خبر 559102
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

رامین رضائیان از هواداران تیمش خواست با توجه به اینکه استقلالی‌ها در زمان فوت هادی نوروزی همراه آنها بودند، با این شکست آنها را آزرده خاطر نکنند و از کری‌خوانی بپرهیزند.

رضائیان: پرسپولیس دیگر عدد 4 نشان نمی‌‌دهد
به گزارش مشرق، رامین رضائیان زننده سومین گل پرسپولیس در دربی که توانست روز پرفروغی را در جناح راست سرخپوشان رقم بزند، از هواداران و بازیکنان تیمش درخواست کرد با توجه به اینکه استقلالی‌ها در زمان فوت کاپیتان فقید این تیم همراه آنها بودند از کری‌خوانی بپرهیزند و هواداران این تیم را در این شرایط آزرده خاطر نکنند.

رضائیان درباره پیروزی پرگل برابر استقلال گفت: بازی خوب و سختی را پشت سر گذاشتیم و من پیش از این بازی هم در صحبت‌هایم وعده یک دیدار هجومی را داده بودم. خوشحالم که شخصا به عنوان یک مدافع راست روز پرتحرکی را پشت سر گذاشتم و در این پیروزی نقش داشتم. البته استقلال هم تیم نترسی بود و مقابل ما فوتبال بازی کرد.

مدافع راست پرسپولیس در رابطه با کری‌خوانی‌های بعد از پیروزی 4 گله نیز گفت: استقلالی‌ها دلشان الان شکسته است و این جوانمردانه نیست که بخواهیم برخورد بدی داشته باشیم. فوتبال است و روزهای خوب و بدی دارد. باید به یکدیگر احترام بگذاریم و اکنون که 3 امتیاز را کسب کرده‌ایم جا دارد از هواداران نیز تشکر کنم که حمایت جانانه‌ای از ما داشتند و دست همه آنها را به گرمی می‌فشارم.

رضائیان در مورد اینکه آنها بعد از به ثمر رساندن گل چهارم قصد نداشتند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند و با این اتفاق در تلاش بودند نماد 4 استقلال را از آن خود کنند، اینطور توضیح داد: اصلا اینطور نبود.

نمی‌دانم این بحث‌ها چرا شکل گرفته. همه ما با جان و دل بازی کردیم و دوست داشتیم گل بزنیم. خودم یک ضربه ایستگاهی زدم که آقاسید گرفت. مهدی هم فرصت داشت تا گل بزند و هیچ قصدی برای اینکه گل پنجم را نزنیم، نداشتیم. این حرف‌ها قشنگ نیست. باید به حریف نیز احترام بگذاریم و من برای هواداران حریف احترام قائلم. این‌ها همان‌هایی بودند که بعد از درگذشت هادی نوروزی عزیز در کنار ما بودند و در مراسمات او نیز شرکت کردند. آقای سیدمهدی نیز با بازوبندی که عکس هادی نوروزی روی آن قرار داشت در زمین حاضر شد. فوتبال و رقابت در درون زمین است و همه چیز در 90 دقیقه مشخص می‌شود. من از همین جا این قول را می‌دهم بازیکنان پرسپولیس به احترام هواداران رقیب عدد 4 را نشان ندهند. باید این برد را فراموش کنیم و بدون غرور به بازی‌های آینده فکر کنیم تا به هدفمان دست پیدا کنیم.

او در مورد گلزنی‌اش در دربی نیز گفت: از ابتدای بازی خیلی تلاش داشتم در رفت‌وبرگشت‌ها حضور داشتم و به موقع اضافه می‌شدم. می‌خواستم روز خوب و فراموش نشدنی بسازم و خدا را شکر این اتفاق برای پرسپولیس افتاد. در بازی رفت پاس گل دادم و اکنون نیز گل زدم و هواداران نیز مثل همیشه به من لطف دارند و قدردان آنها هستم.

رضائیان در مورد تقدیم گلش به علی کریمی نیز اینطور توضیح داد: من این گل را به علی کریمی و پدرم تقدیم کردم. علی آقا از اسطوره‌های فوتبال ما و پرسپولیس است و شخصا سبک فوتبالی‌اش را دوست دارم و هر زمان که گل بزنم آن را به او تقدیم خواهم کرد. پرسپولیس اسطوره‌های بزرگی دارد و همه آنها به گردن ما حق دارند و باید یادشان همیشه گرامی داشته شود و از تجربیاتشان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: علی آقا در اردوی تیم‌ملی در آفریقا زحمت زیادی برای من کشید و همیشه پاسخگوی من بود. از او در آن مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم و نقاط ضعف من را گوشزد می‌کرد که آنها را برطرف کنم. اینکه بگویم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و غیره شاید خیلی اپیدمی باشد و شخصا معتقدم که عشق و علاقه به تیم را باید با تلاش در زمین به نمایش گذاشت و با ادعا هیچ چیزی مشخص نمی‌شود. باز هم از علی آقا کریمی تشکر می‌کنم که همیشه کمکم کردند و در مقابل سوالاتم به من نه نگفتند. پس به او مدیونم و خوشحالم او اسطوره باشگاهی است که پیراهنش را برتن می‌کنم. امثال علی آقا کریمی، سلطان پروین، آقامهدی مهدوی‌کیا، علی آقا دایی و ... همگی جزو اسطوره‌های ما هستند و باید قدردان آنها باشیم.

رضائیان: پرسپولیس دیگر عدد 4 نشان نمی‌‌دهد
رامین رضائیان در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در زمان پنالتی پرسپولیس رخ داد که منجر به درگیری‌اش با مهدی طارمی شد اینطور توضیح داد: به هرحال مهدی دوست داشت بعد از دو گلی که زده بود، هت‌تریک کند و این کاملا عادی بود. اما من از نظر شرایط روحی روانی و فکری این آمادگی را در خودم می‌دیدم که توپ را وارد دروازه کنم و این مساله را به مهدی گفتم و او رفت بعد از آن آقامحسن (بنگر) آمد و گفت اجازه بده مهدی پنالتی بزند که مهدی از باکس 18 قدم خارج شده بود و آقامحسن او را بازگرداند و من هم توپ را در اختیارش قرار دادم. خودم دوست داشتم بعد از این مسائل او موفق به گل زدن شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. فوتبال است و پیش می‌آید. مهدی دوستم است و در تیم‌ملی نیز هم‌اتاقی‌ام محسوب می‌شود و هیچ مشکلی با او ندارم. خدا را شکر که برنده شدیم و حتما قسمت بوده که این پنالتی به گل تبدیل نشود.

رضائیان در مورد صحنه‌ای که دروازه پرسپولیس را نجات داد نیز گفت: در این مساله هم در پرسپولیس هت‌تریک کرده‌ام و این سومین باری بود که این اتفاق افتاد. در بازی با فولاد، تراکتور و استقلال توپ را از روی خط برگشت دادم و خوشحالم هم در دفاع و هم در حمله موثر بوده‌ام. شخصا دوست دارم دفع توپ‌هایم بی‌اثر نباشد و با هدف انجام شود و به همین منظور است که در دفاع بعد از دفع توپ آن را پاس می‌دهم.

او در مورد شادی گلش به سبک کریس رونالدو نیز گفت: رئالی هستم و مسلما کریس رونالدو را دوست دارم و به همین منظور به سبک او شادی کردم. هم از نظر سبک بازی و استایل بدنی بازیکن مورد علاقه‌ام است و البته مسی هم بازیکن بزرگی است و کسی که بگوید او بازیکن خوبی نیست، حرف اشتباهی زده. متاسفانه این دو بازیکن خوب در برهه‌ای همزمان به هم خورده‌اند و من البته با توجه به رئالی بودنم رونالدو را دوست دارم. هواداران در پرسپولیس به من القابی مثل دنی آلوز و سرجیو راموس می‌دهند و لطف دارند اما خودم دوست دارم به عنوان رامین رضائیان در ترکیب تیم موفق باشم و روزی در فوتبال اروپا به بازی بپردازم.

رضائیان در مورد تمدید قراردادش نیز گفت: اکنون تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده است و افتخار می‌کنم پیراهن پرسپولیس را برتن کرده‌ام و هواداران به من لطف دارند. در پایان فصل در این‌باره صحبت خواهیم کرد. در پرسپولیس شخص مهم نیست و پرسپولیس تیمی است که به بازیکنانی صدها برابر بزرگتر از من هم متکی نبود و من به عنوان بازیکنی که 6، 7 ماه است به این تیم آمده‌ام، نمی‌توانم حرفی بزنم.

مطمئنا اولویت اول و آخر من در ایران پرسپولیس است و باید قدردان کسانی که 10، 20 سال در این تیم زحمت کشیدند و اسطوره هستند را دانست. اکنون شرایط پرسپولیس خیلی خاص شده است و با توجه به اینکه در 4 هفته پایانی در صدر قرار گرفته‌ایم، باید بدون غرور در زمین حاضر شویم و بر رسیدن به هدف تلاش کنیم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس