هر روز که به زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می‌شویم اخبار مختلفی درخصوص تایید صلاحیت یا عدم تایید صلاحیت کاندیداهای این فدراسیون به گوش می‌رسد.

به گزارش مشرق، هر روز که به 11 اردیبهشت ماه، زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می‌شویم اخبار مختلفی درخصوص کاندیداهای این فدراسیون به گوش می‌رسد. صرف نظر از اینکه قرار است انتخابات به تعویق بیفتد و در اواخر اردیبهشت ماه برگزار شود شنیده می‌شود صلاحیت یک نامزد از 4 کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل عدم سابقه 10 ساله مدیریتی و نقص مدارک ثبت‌نام رد شده است.

این کاندیدا که سفرهای استانی زیادی داشته و با اعضای مجمع برای گرفتن رای صحبت‌های زیادی کرده بود سرانجام نتوانست صلاحیت ورود به انتخابات را کسب کند و به دلیل عدم 10 سال سابقه مدیریتی از انتخابات کنار گذاشته شد.

یکی دیگر از کاندیداها نیز مانند نامزد نخست مشکل عدم سابقه 10 ساله مدیریتی دارد و تاکنون نتوانسته این موضوع را حل کند و منابع آگاه نیز می‌گویند وی نیز تائید صلاحیت نشده و به "احتمال" فراوان از انتخابات کنار می‌رود.

صلاحیت نفر سوم هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چراکه مسئولان مدرک کارشناسی که این نامزد ارائه کرده را دارای نقص دانستند و آن را مورد تائید قرار ندادند. این کاندیدا زمان خواسته تا برای مدرک کارشناسی خود رفع ابهام کند و به نظر می‌رسد وی با توجه به ارتباطاتی که دارد بتواند در دقایق پایانی مجوز حضور در انتخابات را پیدا کند.

و اما نفر چهارم لیست کاندیداها توانست شرایط حضور در انتخابات را پیدا کند. با توجه به مطالب مطرح شده انتخابات در صورت عدم تعویق مجدد، یا با یک نفر و یا با دو نفر برگزار خواهد شد. هرچند که از هم‌اکنون صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری احتمالی نامزدی که نقص مدرک کارشناسی دارد به نفع کاندیدای تائید صلاحیت شده به گوش می‌رسد.

عزیز محمدی، مصطفی آجورلو، مهدی تاج و شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم 4 کاندیدای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال هستند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس