کد خبر 556904
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

دلایل رد صلاحیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل مشخص شد.

به گزارش مشرق، در حالی که نهادهای نظارتی به پرونده‌ی تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی دوره‌ی آتی فدراسیون فو‌تبا‌ل ورود کرده‌اند، 2 تن از این نامزدهای انتخاباتی صلاحیت‌شان به لحاظ شکلی و ماهیتی احراز نشده تا بر این اساس از 4 کاندیدای ثبت‌نا‌می تنها 2 نفر مجوز حضور در رقابت انتخاباتی ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل را در 11 اردیبهشت داشته باشند.

خبرنگار ایسنا اطلاع حاصل کرد که یکی از این نامزدها به دلیل عدم ارائه مدارک ثبت‌نامی به صورت کامل و نداشتن سابقه 10 سال مدیریتی که یکی از شروط مدنظر برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل است، امکان حضور در انتخابات را نخواهد داشت.

دلیل عدم احراز صلاحیت نامزد دیگر انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل نیز این بوده که این فرد به لحاظ سوابق کاری نتوانسته نظر مثبت نهادهای نظارتی را جلب کند و اصولا صلاحیتش از سوی این نهاد‌ها برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال احراز نشده است.

سردار عزیز محمدی، سردار مصطفی آجرلو، مهدی تاج و شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم 4 کاندیدای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال هستند.

طبق توافق رییس فدراسیون فوتبال با مجموعه وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل در 11 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و پس از آن اساسنامه فدراسیون فوتبال که با ایراد عدم تصویب از سوی هیات دولت روبرو است در فرصتی مناسب پس از جلب نظر اعضای مجمع درمورد اصلاحات جدید، در هیات دولت تصویب خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس