کد خبر 559591
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، طی نامه‌ای از مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در برگزاری شایسته هشتادو دومین شهرآورد پایتخت قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، طی نامه‌ای از مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در برگزاری شایسته هشتادو دومین شهرآورد پایتخت قدردانی کرد.

متن کامل نامه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به شرح زیر است:
                                                                       
با سلام؛
 احتراما، همانطور که مستحضرید، لیگ برتر ایران یکی از برترین لیگ های فوتبال قاره آسیاست و شهرآورد پایتخت نیز ویترینی زیبا از این رقابت هاست.  در شهرآورد 82 شاهد بزرگترین رقابت باشگاهی در فوتبال قاره کهن بودیم . مسابقه ای که 100 هزار تماشاگر در اوج امنیت در ورزشگاه آزادی گردهم آمدند تا فوتبالی مهیج و زیبا را نظاره گر باشند.

بازیکنان، مربیان و مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال  ضمن تعهد حرفه ای  شان با تمام توان برای پیروزی تیم هایشان تلاش کردند تا هواداران پرشمار و پرشورشان را راضی نگه دارند. شهرآورد 82 اوج حرفه ای گری در فوتبال ایران بود. تیم ها گلزنی کردند و هواداران با گل های رد و بدل شده شاد و غمگین شدند و در پایان مسابقه ورزشگاه را در اوج آرامش ترک کردند.

هواداران استقلال با اینکه تیم شان شکست خورد با  منش و رفتار فرهنگ ایرانی و اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و با وجود غمگین بودن از شکست بدون انجام رفتاری ناهنجار به خانه هایشان بازگشتند.

هواداران پرسپولیس هم شادمان بودند اما شادی آنها نیز در چارچوب اصول اخلاقی و ورزشی بود و بدون هیچ گونه مشکلی از ورزشگاه آزادی خارج شدند.  هرچند  درراه بازگشت هم در خیابان ها جشن پیروزی سر دادند اما آنها هم می دانند که برد و باخت ها در فوتبال همیشه بوده و هست و خواهد بود و فوتبال  وسیله ای برای افزایش دوستی ها و برادری هاست.

شهرآورد هم بهانه ای برای افزایش دوستی ها و ایجاد هنجارهای مثبت در جامعه است و این مهم را هواداران فهیم و با فرهنگ فوتبال به خوبی و بیش از گذشته آن را درک کرده اند.

سازمان لیگ وظیفه خود می داند که به مناسبت برگزاری چنین مسابقه بزرگی در فوتبال آسیا از بازیکنان، مربیان، مدیران و کانون های هواداران و تماشاگران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قدردانی نماید. زیرا برگزاری این مسابقه بار دیگر به کنفدراسیون فوتبال اسیا ثابت کرد که ایران کشوری امن است و هوادارانش با اخلاق ترین و با فرهنگ ترین تماشاگران هستند.
منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس